سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

مراسم داوطلبان جشنواره نوروزی ۱۳۹۷

مراسم تقدیر و تشکر از داوطلبان جشنواره نوروزی ۱۳۹۷ موسسه خیریه بهنام دهش پور در روز جمعه ۳۱ فروردين‌ماه ۱۳۹۷ و در محیطی زیبا و خاطره انگیز برگزار شد.
هدف اصلی از برگزاری این مراسم به بهانه زیبای دیدار با داوطلبان و خیرین، ارائه گزارش مالی از جشنواره نوروزی ١٣٩٧ بود که بسیاری از داوطلبان مشتاقانه منتظر شنیدن این خبر خوش بودند.
جمع دوست داشتنی داوطلبان و خیرین در کنار هم فضایی مملو از انرژی مثبت و انگیزه‌های زیبا برای آینده ایجاد کرده بود. در این مراسم، مجریان با اشاره به زحمات داوطلبان به بخشی از این فعالیت‌ها اشاره کردند و برخی از آنان به جمع صمیمی داوطلبان معرفی شدند.
خانم لیلی رضايي، مدیر عامل موسسه مقابل جمع داوطلبان سخنرانی کردند و در مهمترین بخش از سخنان خود به دو ویژگی منحصر به فرد و مهم موسسه خیریه بهنام دهش‌پور اشاره کردند. اول این که جمع خودجوش و مردمی داوطلبان با مدارک تحصیلی بسیار متنوع که روز به روز افزایش پیدا می‌کند و بخش قابل توجهی از آنها به صورت تخصصی و حرفه‌ای فعال هستند. دوم آن که این موسسه خیریه و مردمی در بیمارستان‌های دولتی فعالیت دارد و مشخصا خدماتی را ارائه می‌دهد که گاهی به نام «بهنام دهش‌پور» نیست و بدون منت و خالصانه در اختیار بیمارستان‌های دولتی قرار می‌گیرد و این بسیار ارزشمند است و خیرین این موسسه از این فرایند رضایت دارند.
در ادامه این مراسم، موسیقی فاخری تحت نام «اراده» به بهنام و بهنامی‌ها تقدیم شد و متن بیانیه داوطلبان خطاب به روح بلند بهنام دهش‌پور قرائت شد.
گزارش های ارائه شده نشان از موفقیت کم نظیر جشنواره نوروزی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور داشت که شادی و تشویق حضار را در پی داشت. خستگی بر تن داوطلبان نماند و این خروجی باشکوه امید و انرژی زیادی به ما داد تا برای سال ۱۳۹۷ و نوروز ۱۳۹۸ تلاشی مضاعف داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید