سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

مقابله با سرطان

 

مقابله با سرطان
مقابله با سرطان
را از خانه آغاز کنیم.

وقتی کسی می فهمد که به سرطان مبتلا شده است، اولین پرسشی که از خودش می پرسد این است که: «چطور به سرطان مبتلا شدم؟» با این حال ۹۹ درصد از این افراد، هرگز پاسخی برای پرسش خود نمی یابند. چرا؟ به این دلیل که سرطان اساساً بر اثر مصرف فزاینده سموم در طول زمان ایجاد می شود. اگر همچنان به مصرف مواد سمی ادامه بدهید، پزشک متخصص سرطان، نخواهد توانست شما را نجات بدهد.

اما خبر خوبی که می توان داد این است که هیچ وقت، برای جلوگیری از ورود موادی که سوخت سرطان را در بدن تشکیل می دهند، خیلی دیر نیست. هر زمان که تصمیم بگیرید می توانید به دریافتی بدن‌تان از مواد شیمیایی پایان بدهید. این دریافتی شامل چیزهایی است که می خورید، می نوشید، تنفس می کنید، و همه چیزهایی که بدن‌تان آن ها را لمس می کند. پزشکان در این زمینه  چیزی نمی دانند. آن ها «بهترین» جراحان را توصیه می کنند؛ بهترین موسسات پیشرفته درمان سرطان را به شما معرفی کرده و درمان های بدون وقفه ای  مثل کت اسکن ها، ام آر آی ها، ماموگرافی ها، بافت برداری ها و راه های دیگر و دیگری را برایتان تجویز می کنند. اما بهترین راه درمان سرطان در پیشگیری از سرطان نهفته است. سرطان را فرو نبرید تا سرطان هم شما را در خود فرو نبرد. برای داشتن یک تصویر سالم از زندگی، تغییرات گسترده  اما ساده ای را در سبک  زندگی تان اعمال کنید:

  • سعی کنید تا جایی که ممکن است از خوردن محصولات دست‌کاری شده ژنتیکی یا همان مواد غذایی تراریخته و همینطور از مصرف مواد غذایی فراوری شده خودداری کنید. این روزها غذای بسیاری از مردم حاوی ترکیبات مصنوعی، آفت‌کش ها، نگه دارنده‌ها، مواد افزودنی، نیترات‌ها و روغن های هیدروژنه ای است که سبب ابتلا به سرطان می شوند.
  • هرگز محصولات آرایشی و بهداشتی حاوی مواد شیمیایی را بر روی پوست، مو، لب ها و ناخن هایتان استفاده نکنید. به دنبال محصولات ارگانیکی باشید که بویژه – در برچسب هایشان – به شما می گویند حاوی پارابن ها ((parabens، رنگ های ساخته شده از قطران زغال سنگ (coal tar dyes)، پلی اتیلین گلیکول (olyethylene glycols)، مواد شیمیایی نفتی (petroleum based chemicals)، فتالات ها (phthalates) و یا تریکلوزان (Triclosan) نیستند.
  • هرگز محصولات حاوی مواد شیمیایی مثل شمع ها یا بسیاری از اسپری های خوشبوکننده هوا را که در منزل دارید، نسوزانید یا اسپری نکنید. سعی کنید شمع های ارگانیک تهیه کنید. تهیه خوشبو کننده‌های هوا نیز فرمول آسانی دارد. با استفاده از آب تصفیه شده، الکل و روغن های طبیعی گیاهی که بوی مطبوعی دارند یک خوش‌بو کننده طبیعی و سالم تهیه کنید. کافی است یک  بطری افشانه بخرید.
  • از همه واکسن‌های آنفلوانزا اجتناب کنید. بسیاری از این واکسن ها حاوی جیوه، آلومینیوم، ام اس جی و فرمالدئید هستند. تاثیرات برخی از این مواد وحشتناک بوده و شرایط درحال بدتر شدن است. بسیاری از بیماری ها هستند که می توان با مصرف مواد غذایی ارگانیک یا تنتورهای گیاهی در مقابل آن‌ها ایمنی ایجاد کرد. می‌توانید روغن آویشن و سیر را امتحان کنید.
  • سعی کنید آب شیر را به طور مستقیم مصرف نکنید. آب شیر معمولاً حاوی فلورید سدیم است. مواد شیمیایی مثل بلیچ یا هیپوکلرید سدیم نیز که برای ضد عفونی آب آشامیدنی به کار می رود سبب ایجاد سرطان مثانه و پانکراس می شود. تهیه یک دستگاه تصفیه کننده آب را فراموش نکنید.
  • تقریباً از مصرف همه مواد غذایی سفید رنگ مثل نان سفید، پاستای سفید، آرد سفید، شکر سفید و برنج های سفید خودداری کنید. در این  نوع مواد غذایی معمولاً از خاصیت رنگبری مواد شیمیایی مثل بلیچ در آنها استفاده می شود.
  • از مصرف شیرین‌کننده های مصنوعی یا جایگزین های صنعتی شکر که به دلیل کم کالری بودن برای جلوگیری از چاقی مصرف می شوند خودداری کنید. این مواد شیمایی سبب عوارضی مثل روده تحریک پذیر و میگرن می شوند. اینها علایم اولیه ای هستند که نشان می دهند بدن شما این مواد را نپذیرفته است. عوارض بعدی مصرف این مواد سرطان خواهد بود.
  • تا جایی که امکان دارد از مصرف داروهای تجویزی خودداری کنید. این داروها شامل مواد شیمیایی‌ای هستند که با اسیدی ساختن خون، زمینه را برای گسترش سرطان فراهم می کنند. شاید کمی عجیب باشد اما تقریباً همه داروها، اثرات سم ها را به طور موقتی از بین می برند، فریب آن ها را نخورید.

منبع: قدس آنلاين

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید