سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

من از سرطان قوی ترم با خود مراقبتی و امید

من از سرطان قوی ترم با خود مراقبتی و امید!

همراهی آگاهانه و موثر اطرافیان بیمار مبتلا به سرطان در دوره درمان، می تواند بخشی از فشار های روحی و روانی وارد شده به بیمار و خانواده او را کاهش دهد و تحمل عوارض جانبی درمان را برای او راحت تر کند.

برای داشتن زندگی سالم باید اول مراقب خودمان باشیم، عوامل هشداردهنده سرطان را بشناسیم، در مورد آنها بخوانیم و از آنها دوری کنیم.

هشتم تا پانزدهم بهمن ماه امسال توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور “هفته ملی مبارزه با سرطان” و چهارمین روز از این پویش به نام “سرطان و بهبود کیفیت زندگی بیماران و خانواده ها” نامگذاری شده است.

در کنار پیشرفت های علمی سال های اخیر که تشخیص به موقع می تواند باعث بهبود و درمان بیماری سرطان شود، به منظور افزایش کیفیت و امید به زندگی بیمار و اطرافیانش، باید سطح ارائه خدمات حمایتی به بیمار و خانواده او با کمک سازمان های حمایتگر افزایش یابد.

با همراهی شما، در مسیر اهداف پویش ملی مبارزه با سرطان و شعار جهانی UICC برای آگاهی رسانی در مورد بیماری سرطان، جلب مشارکت سیاستگزاران و مجریان سلامت در کنترل عوامل خطر سرطان و کم کردن فاصله ها و توزیع عادلانه خدمات در حوزه سرطان همگام می شویم.