سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

به علائم هشدار دهنده بیماری توجه کنیم

به علائم هشدار دهنده بیماری توجه کنیم!

تعداد زیادی از سرطان ها با تشخیص زودهنگام، قابل شناسایی و درمان هستند. برای داشتن زندگی سالم اول مراقب خودمان باشیم، عوامل هشداردهنده سرطان را بشناسیم، در مورد آنها بخوانیم و از آنها دوری کنیم.

هشتم تا پانزدهم بهمن ماه امسال توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور “هفته ملی مبارزه با سرطان” و سومین روز از این پویش به نام “سرطان و اهمیت تشخیص زود هنگام آن” اختصاص داده شده است.

تعداد زیادی از سرطان ها مانند: سرطان پستان، معده، سرطان روده بزرگ و دهانه رحم با انجام معاینات دوره ای و آزمایشهای استاندارد قابل تشخیص زودهنگام و درمان می باشند.

آگاهی و شناخت بیشتر نسبت به علائم هشدار دهنده سرطان باعث می شود در صورت مشاهده هر یک از علائم هشدار دهنده شخص به پزشک متخصص مراجعه کند.

همه افراد باید با در نظر گرفتن شرایط بدنی، سابقه فامیلی و سن خود و همچنین مستعد بودن ابتلا به سرطان های وراثتی با حساسیت بیشتر نسبت به عوامل خطر سرطان و مشارکت در برنامه های استاندارد غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان اقدام کنند.

با همراهی شما، در مسیر اهداف پویش ملی مبارزه با سرطان و شعار جهانی UICC برای آگاهی رسانی در مورد بیماری سرطان، جلب مشارکت سیاستگزاران و مجریان سلامت در کنترل عوامل خطر سرطان و کم کردن فاصله ها و توزیع عادلانه خدمات در حوزه سرطان همگام می شویم.