سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نمایشگاه نقاشی« محمد هادی فدوی»

نمایشگاه نقاشی« محمد هادی فدوی» درنگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور

نمایشگاه نقاشی محمد هادی فدوی از روز جمعه 6 اسفند ماه 1395 در نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور گشایش می‌یابد. تعداد آثار او در این نمایشگاه 25 اثر با استفاده از تکنیکmix media (ترکیب مواد) است. او برای رسیدن به این منظور از تکنیک‌های مختلف (رنگ و روغن، گواش، آب مرکب، اکریلیک) و برای ایجاد بافت با سوزاندن بوم طرح‌ها و فرم‌های بدیع و خوش نقشی ایجاد کرده است.

به گفته این هنرمند: «رنگ و نور در نقاشی دو فاکتور مهم است. تشخیص درستی و شفافیت رنگ و بروز درست آن نیز مستلزم نور کافی آن می‌باشد.»

در این آثار آن‌چه کاملا خودنمایی می‌کند نیز، همین بروز شکوهمندانه، زیبا و درست نور و رنگ است که سبب جان بخشیدن به سوژه‌های ناب می‌گردد.

محمد هادی فدوی متولد سال 1338 در شهر اراک و دانش‌آموخته رشته ادبیات فارسی است. او زمینه کاری خود را در رشته طراحی صحنه و طراحی لباس در فیلم و سریال ادامه داد. محمد هادی فدوی عضو انجمن طراحان فیلم ایران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی و انجمن هنرمندان نقاش ایران است و تاکنون 30 نمایشگاه انفرادی در داخل کشور و چندین نمایشگاه گروهی در داخل و خارج کشور از جمله در جنوا ایتالیا، مونترو سوئیس، اکسپو پکن و اجرای مستر کلاس و کارگاه آموزشی در مسکو با هماهنگی یونسکو برپا کرده است.

لازم به ذکر است بخشي از عوايد حاصل از اين نمايشگاه صرف تأمين هزينه دارو و درمان بيماران مبتلا به سرطان خواهد شد.

گشایش: جمعه 6 اسفند ساعت 16 الی 20

بازدید از نمایشگاه: 7 الی 19 اسفند، ساعت 11 الی 19

گالری در روزهای12 و 13 اسفندماه تعطیل است.

نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور: خیابان شهید لواسانی(فرمانیه غربی)، روبروی مدرسه بوعلی، خیابان شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک 13

شماره تماس : ۲۲۲۰۸۷۹۷ داخلی 2۱۱

دیدگاهتان را بنویسید