سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نمایشگاه گروهی

نمایشگاه گروهی

نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش پور با هدف معرفی و ارایه آثار خلاق فرهنگی، تجسمی در آذر ماه 1394 اقدام به برپایی نمایشگاه گروهی آثار نقاشیخط و نقاشی بر روی تخم شترمرغ می نماید.

این نمایشگاه در ساعت 16 روز 27 آذر افتتاح و تا ساعت 19 روز اول دی ماه 1394 ادامه خواهد داشت. در نمایشگاه آثار نقاشیخط هنرمندان و یاران همیشگی نگارخانه بهنام دهش پور: فرح سید ابوالقاسم، رضا بانگیز، عبدالحمید پازوکی، علی ترقی جاه، پونه جعفری نژاد، محسن دایی نبی، علیرضا سعادتمند، علی سلطانی، نفیسه شهدادی، عین الدین صادق زاده، رضوان صادق زاده، ناصر عزیزی، محمد هادی فدوی، اسدالله کیانی، گیزلا وارگا سینایی آثار خود را ارائه می نمایند. در نمایشگاه نقاشی بر روی تخم شترمرغ آثار هنرمندان گرامی: آذر آل طاها، پونه اوشیدری، رضا بانگیز، سپهر بختیاری، عبدالحمید پازوکی، الهه پنجه باشی، پونه جعفری نژاد، سیامک خازنی، محسن دایی نبی، مهشید رحیم تبریزی، علیرضا سعادتمند، علی سلطانی، نفیسه شهدادی، قدرت الله عاقلی، ناصر عزیزی، محمد هادی فدوی، اسدالله فقیهی و اسدالله کیانی به نمایش گذاشته می شود.

بخشی از عواید حاصل از آثار نقاشی خط و تمام عواید حاصل از آثار نقاشی بر روی تخم شترمرغ صرف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد. علاقه مندان و خیرین گرامی می توانند از تاریخ 28 آذر تا اول دی ماه از ساعت 11:30 تا ساعت 19 از این نمایشگاه بازدید کنند

لازم به ذکر است نمایشگاه نقاشی بر روی تخم شترمرغ در سال 93 نیز در همین گالری برگزار شد و آثار هنرمندان با امضای خود آنها بر روی کار به فروش رسید و تمامی عواید حاصل از آن نیز صرف هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان شد.امید است با حضور گرمتان همپای یاری رسانی به مددجویان موسسه خیریه بهنام دهش پور باشید.

شما هنرمندان گرامی نیز می توانید در خصوص نمایش آثار خود در نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش پور و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان از طریق شماره تلفن ٢٢٢٠٨٧٩٧ داخلی ١١١ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید