سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

همه باهم به پیش برای پیشگیری

همه باهم به پیش برای پیشگیری
پیشگیری، مؤثرترین و مقرون به صرفه‌ترین شیوه مبارزه با سرطان است.
آن‌را در اولویت قرار دهیم.
موسسه خیریه بهنام دهش پور در راستای مأموریت سازمانی خود در زمینه پیشگیری از سرطان پستان با گروه زرین (برند مای لیدی) در قالب مسئولیت اجتماعی، پروژه آگاهی رسانی و ترویج زندگی سالم در زنان با تمرکز بر پیشگیری از سرطان پستان را از تابستان ۱۳۹۷ آغاز کرده است.
هدف اصلی و کلان این پروژه آگاه‌سازی عمومی جامعه در موضوع شناخت و پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان با استفاده از روش های مختلف اطلاع‌رسانی و آموزشی است. در این مسیر اطلاع رسانی عمومی در زمینه خودمراقبتی، تشخیص زودهنگام و شناخت عوامل مختلف در بروز سرطان پستان با هدف پیشگیری اولیه مورد توجه دست‌اندرکاران مختلف است، با این‌امید که هر روز یک قدم زودتر به سمت پیشگیری از سرطان گام برداریم.پویش «همه با هم به پیش برای پیشگیری از سرطان پستان» از ۹ مهرماه تا پایان سال ۱۳۹۷ با همراهی و همکاری همه سازمان‌های حامی و همراه در سطح کشور از طریق آگاه‌سازی چهره به چهره با حضور افراد مطلع و آموزش دیده در مراکز تفریحی، ورزشی و آموزشی، تولید و توزیع مکتوب و مجازی محتوای آموزشی به روش های مختلف انجام خواهد شد.
شما نیز می‌توانید از طریق باز نشر محتوای آموزشی و اطلاع‌رسانی، موسسه خیریه بهنام دهش‌پور را در مسیر ساختن جهانی بدون ترس از بیماری سرطان یاری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید