سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان پستان

کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان پستان ویژه شرکت شاتل

موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در راستای رسالت خود و در ادامه برگزاری کمپین‌های طی فراخوان های مختلف از بانوان دعوت به عمل می آورد تا در جلسه پیشگیری از سرطان پستان شرکت کنند. کارگاه‌های آموزشی پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان پستان از جمله برنامه‌هایی است که این موسسه به طور معمول برای علاقه‌مندان و با حضور متخصص زنان برگزار می‌کند.

کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان پستان ویژه شرکت شاتل

این کارگاه تاکنون برای کارمندان خانم شرکت حلوا شکری عقاب و شرکت شاتل به درخواست ایشان برگزار شده است. در این کارگاه‌ها مباحثی چون غربالگری سرطان پستان، معاینه های لازم، باورهای نادرست در مورد سرطان پستان و روش‌های پیشگیری از آن مطرح می‌شود.
فاز دوم کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان پستان به درخواست شرکت شاتل و برای بانوان و خانواده‌های آنها در تاریخ پنجشنبه 27 آبان با حضور 34 نفر تشکیل شد. در این جلسه ضمن آموزش‌های مدرس کارگاه در ادامه هر مبحث ایشان به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند. این جلسه در سالن آمفی تئاتر موسسه خیریه بهنام دهش‌پور واقع در طبقه دوم بخش آنکولوژی برگزار شد.

کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان پستان ویژه شرکت شاتل
علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کمپین‌های پیشگیری از سرطان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور و برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به وب سایت موسسه به آدرس www.behnamcharity.org.ir مراجعه کنند و یا با شماره 22208797-021 داخلی 146-145 در ساعات اداری(8-15) تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید