سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان پستان

کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان پستان

چهارمین کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان پستان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در روز پنجشنبه 29 مهرماه برگزار شد. همزمان با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی جهانی در خصوص پیشگیری از سرطان پستان در ماه اکتبر که ماه ارتقای آگاهی رسانی به زنان در خصوص سرطان پستان است، موسسه خیریه بهنام دهش‌پور نیز در راستای رسالت خود و در ادامه برگزاری کمپین‌های پیشگیری از سرطان پستان در ماه‌های گذشته، طی فراخوان‌های مختلف از بانوان دعوت به عمل آورد تا در جلسه پیشگیری از سرطان پستان شرکت کنند.

کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان پستان

در این جلسه ضمن آموزش‌های مدرس کارگاه، در ادامه هر مبحث، ایشان به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند و در انتهای کارگاه یکی از شرکت‌کنندگان درباره تجربه خود از این بیماری با دیگر شرکت‌کنندگان به گفتگو پرداخت. این جلسه در سالن آمفی تئاتر موسسه خیریه بهنام دهش‌پور واقع در طبقه دوم بخش آنکولوژی بیمارستان شهدا تجریش برگزار شد.
اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی در جهت پیشگیری از سرطان یکی از اولویت‌های راهبردی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور است. موسسه امسال یکی از اهداف خود را با شعار پیشگیری از سرطان دنبال می کند. از همین‌رو کمپین‌های پیشگیری از سرطان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور که از سال گذشته با موضوع سرطان پستان، پروستات و دهانه رحم در مراکز تجاری پر تردد آغاز شده بود، امسال نیز با موضوع سرطان پستان در سه نوبت در مرکز تجاری پرتردد(ارگ تجریش، مرکز تجاری میلاد نور و مرکز تجاری پالادیوم ) ادامه پیدا کرد. امید داریم با برگزاری این جلسات بتوانیم جامعه ای آگاه‌تر و سالم‌تر داشته باشیم.

کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان پستان

دیدگاهتان را بنویسید