سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کارگاه آموزشی پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان پستان

کارگاه آموزشی پیشگیری ، تشخیص و درمان سرطان پستان

سالانه در ایران بین ۶۰ تا ۸۰ هزار نفر به بیماری سرطان مبتلا می‌شوند که از این میان متاسفانه بیشترین تعداد مربوط به سرطان پستان است.

سرطان پستان علاوه بر هزینه‌های بیش از حد و گاه کمرشکنی که به سبد هزینه خانواده تحمیل می‌نماید از ابعاد اجتماعی نیز تاثیر‌گذار است، چرا که با درگیری مادران به‌عنوان رکن اصلی خانه می‌تواند باعث به‌هم خوردن آرامش روانی افراد خانه و گاهی منجر به از هم پاشیدگی خانواده شود.

مراجعه دیر هنگام بیماران مبتلا به پزشک، علاوه بر طولانی شدن دوره درمان و تحمیل شرایط دشوار مالی ناشی از هزینه‌های دارویی و درمان به خانواده  موجب ایجاد عوارض جسمی ناشی از معالجات در بیمار و در پی آن موجب ناتوانی طولانی مدت در انجام امور روزمره و ضعف در برقراری ارتباط با جامعه خواهد شد و بازگشت بیمار به شرایط معمولی زندگی چه از نظر جسمی و چه از نظر روانی به سادگی میسر نخواهد بود.

سرطان پستان از علل شايع مرگ و مير ناشي از سرطان در ايران است. سرطان پستان در مردان هم بروز مي‌كند، ولي تعداد آن، ناچيز است.شناسايي و درمان زود هنگام سرطان پستان معمولاً از مرگ و مير جلوگيري مي‌كند.

از این‌رو شرکت دارویی (Roche) به برگزاری اولین کارگاه آموزشی پیشگیری ، تشخیص و درمان سرطان پستان روز سه شنبه 13 مهرماه در سالن آمفی تئاتر موسسه خیریه بهنام دهش پور به مناسبت ماه اکتبر، ماه آگاهی رسانی سرطان پستان، برای مددکاران، داوطلبان و جمعی از پرستاران بخش انکولوژی پرداختند. در این کارگاه خانم دکتر مونا ملک زاده و آقای دکتر آیت عابدینی راجع به سرطان پستان، کاهش خطر سرطان پستان، معاینه های لازم، غربالگری، درمان های سرطان پستان، باورهای نادرست در مورد درمان سرطان پستان، جدیدترین داروهای مورد استفاده در سرطان پستان، و هم چنین حقوق بیمار و پزشک در نسخه نویسی و چگونگی گزارش دهی عوارض دارویی سخنرانی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید