سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

مراسم شبی با بهنام در باشگاه دیپلماتیک ١٣٨٩

از شب های بهمن ماه است؛ در یکی از شمالی‏ ترین نقاط تهران، هوا سرد است و باد می‏ وزد. اما کافی است که چند قدم بالاتر بروی و با ورود به باشگاه دیپلماتیک، گرمای مطبوعی را حس کنی.


گرمایی که از شور و شوق و انرژی بیکرانی است که در بین حاضرین موج می‏ زند.دوستان قدیمی، حامیان همیشه همراه، داوطلبان کهنه کار، جوانان پر انرژی همه و همه یک جا جمع شده‏ اند و هدف مشترکشان را در قاب زیبایی به تصویر کشیده‏ اند. اما امشب، اینجا مهمان دیگری هم حضور دارد. مهمانی که خود میزبان است و تصویرگر همه این زیبایی‏ هاست. مهمانی که در قلب همه دوستدارانش جای دارد و نامش لحظه‏ ای از زبان‏ ها نمی‏ افتد. کافی است که با مدعوین صحبت کنی تا ببینی چگونه بودنش را احساس می‏ کنند و آن را باور دارند. بودنی که در عین نبودن، خود بودن است… زنده یاد بهنام دهش پور…
جمعه ٢٩ بهمن ١٣٨٩ مراسم دیگری از سری برنامه ‏های «شبی با بهنام» در باشگاه دیپلماتیک تهران برگزار شد و خاطره دیگری در دفتر ماندگار این مؤسسه به ثبت رسید. این مراسم با حضور جمعیت زیادی از دوستداران مؤسسه بهنام دهش پور برپا گردید که در آن از نمایندگان موظف، داوطلبان پیشکسوت و جوان مؤسسه، آقای حمید رضا ماهی صفت، خانم شیرین پرتوی توکلیان، خانم سارا مقدم، خانم سولماز اصغری و بسیاری دیگر از دوستداران و خیرین تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از مراسم شبی با بهنام، آقای بهمن دهش‏ پور پدر بهنام، خانم نازنین دهش‏ پور خواهر و آقای علیرضا رفیعی دوست صمیمی بهنام، سخنان کوتاهی را ایراد کردند.

در ادامه یکی از مهم‏ ترین و زیباترین تصاویر این جشن رقم خورد که بازیگر اصلی آن نیز کسی نبود جز خود بهنام. اهدای تندیس زیبای بهنام دهش‏ پور به خانم و آقای دهش‏ پور حس توصیف نشدنی‏ ای را بر فضا حاکم کرد. سازندگان این اثر هنری، خانم لیلی رضوی و آقای مازیار غلامی آن را به خانواده بهنام تقدیم کردند. همزمان با رونمایی از تندیس بهنام، هنرمندان گروه کتانژانت، آقای سهراب پاک و کاوه فرجی با نواختن موسیقی هیجان زیادی به فضا دادند.

در ادامه برنامه ‏ها آقای ماهی صفت دوست و یاور همیشگی مؤسسه به هنرنمایی پرداخت و با اجرای شاد خود، گرمای خاصی به مجلس بخشید.
بخش فروش بلیط قرعه ‏کشی یکی دیگر از جذابیت‏ های این مراسم بود که با کمک ١٥ نوجوان برگزار شد و در آخر جوایزی به برندگان اهدا شد. شرکت‏ هایی از جمله سامسونگ، میله، گلدیران، بدرسان ‏الکتریک، کشمیر، رمینگتون، دایا زمان‏ سنج، گالری ساعت خسروی، مزون نغمه کیومرثی، فروشگاه نیک اسپرت، کافه ٥٤، رستوران مرسی، کافه کرم، شرکت کارتن سازی الموت، شرکت زرساب، فروشگاه گالریا، فروشگاه بلاورونیکا و خیرین دیگری در تأمین جوایز این قرعه ‏کشی، مؤسسه را همراهی نمودند.

درکنار این جوایز یک اثر هنری از آقای کامبیز درم بخش، یک عدد خودنویس پارکر و یک روان ‏نویس با نوک طلا از سوی آقایان مهدی قائمی و حمیدرضا ماهی صفت به مؤسسه هدیه شد و به نفع بیماران مبتلا به سرطان به فروش رسیدند.

اجرای موسیقی زنده توسط گروه موسیقی پاپ باران، تقدیر از خانم دکتر سپاسی و آقایان دکتر حسین مدنی و دکتر فرزین برزویه، از دیگر بخش‏ های این مراسم بود که با  اجرای خانم سولماز اصغری و آقای سامان خسروانی برگزار گردید.

در این برنامه هنرمندانی چون محراب قاسم‏ خانی، شقایق دهقان، حسین عدالت‏ خواه، هومن نوبخت‏، هما بذرافشان، پونه جعفری‏نژاد، لیلی بهبهانی، کامبیز درم‏ بخش و تعدادی از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی حضور داشتند.

شرکت های پارس آن‏لاین، اربیت، گالری شیرین، گل ‏فروشی کلاسیک، قنادی لادن، قنادی صاحبقرانیه و آقایان محمد ابوالفتحی و خرم‏دل پذیرائی و برپایی هر چه باشکوه‏ تر این مراسم، مؤسسه بهنام دهش ‏پور را همراهی نمودند که از همگی یاوران و حامیان صمیمانه تشکر و قدردانی می‎ شود.

دیدگاهتان را بنویسید