سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

گزارش تکمیلی اولین قلک شکان موسسه خیریه بهنام دهش پور

اولین قلک شکان خیریه بهنام دهش پور جمعه ١٢ مهر ماه ١٣٩٢ از ساعت ١٠ صبح الی ٧ بعد از ظهر در محل نقاهتگاه بیمارستان شهدای تجریش برگزار گردید.

حامیان و یاوران این موسسه، بار دیگر با حمایت و حضور خود برگی از دفتر زرین بهنام را ورق زدند.در این مراسم، تعداد ٢٩٤ عدد قلک توسط خیرین تحویل گردیدکه شمارش وجوه و ارائه رسید آن نیز در محل صورت گرفت. از اهداف ایند پروژه، علاوه بر صرفه جویی در فعالیت های ترابری موسسه، کمک به کاهش آلودگی هوا به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در ابتلا به انواع سرطان ها است.

 هنرمندانی چون فاطمه معتمد آریا، علیرضا خمسه، آناهیتا همتی، شقایق دهقان، ایرج نوذری، محمدرضا غفاری، صالح میرزا آقایی و مجریانی چون علی ضیاء و ژیلا صادقی، و همچنین هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی همچون عبدالحمید پازوکی، شهلا همایونی، بهرام دبیری، تارا بهبهانی و در عرصه ورزشی آقای آرش دوامی در غرفه یادها و خاطره ها حضور بهم رساندند و باعث هیجانی وصف ناپذیر برای بازدید کنندگان و خیرین شدند.

 حراج تابلو عکس، اثر هنرمند عزیز، اسفندیار پور مقدم با حضور خیرین و یاوران در محوطه نقاهتگاه انجام گرفت که به مبلغ ٥٫٦٣٥٫٠٠٠ تومان به فروش رسید. این تابلو در گنجینه خیریه بهنام دهش پور، به یادگار باقی ماند.

 

 

قرعه کشی این برنامه با جوایز مختلفی از قبیل؛ پتوی یک نفره، توستر، کارت خرید از کیا گالری، کارت هدیه بانک اقتصاد نوین، پاستاپز، سرویس ٧ و ١٢ پارچه زرساب، در ساعت ١٩ انجام گرفت.

در بخش جانبی این برنامه، غرفه غذاهای خانگی که توسط بانوان و جوانان داوطلب تامین گردیده بود، حضور پر شوری داشتند. همچنین غرفه های کباب رفتاری، سوپر مارکت ، ماست بستنی، ذرت، کرپ، عرقیجات، شکلات، پاستیل، شال و روسری، کوسن، میوه و تنقلات، بدلیجات، کتاب و … فعالیت های بسزایی در این برنامه داشتند.

 

غرفه های فروش محصولات، کتابخانه کودکان، گریم کودکان، روابط عمومی و اطلاع رسانی، تغذیه بیماران، حامیان و داوطلبان نیز به معرفی فعالیتهای خود و همچنین توضیح نیاز های هر واحد پرداختند.
در این برنامه، بخش کتابخانه کودکان با توجه به فرارسیدن ١٦ مهر، روز جهانی کودک نسبت به گریم کودکان، ارائه بادکنک و فرفره به کودکان فعالیت نمودند.

 

خبرگزاری ها و شبکه های مختلف تلویزیونی، رادیویی از قیبل؛ Press Tv ،Hispan Tv، برنامه خبری در شهر، خبرگزاری مشرق، رادیو تهران؛ برنامه تهران به وقت جمعه، همشهری محله با اعزام خبرنگاران و عکاسان خود، ما را در انجام هرچه بهتر انعکاس خبری این برنامه یاری نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید