سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

گزارشی از مراسم افتتاح بخش بستری

در سال ١٣٨٨به علت افزایش مراجعین به بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش و وجود محدودیت­ هایی در این بخش، مؤسسه­ ی خیریه­ ی بهنام دهش­ پور، اقدام به افزایش ظرفیت بخش آنکولوژی این بیمارستان نموده است.1(1)

     این بخش در پایان سال ١٣٩١ تکمیل و تجهیز و آماده بهره برداری شد.تمامی هزینه های مورد نیاز برای ساخت و تجهیز این بخش، با کمک خانواده محترم طاووسی و دیگر حامیان موسسه تامین گردید.

مراسم افتتاحیه این بخش بستری با حضور آقای دکتر یاوری؛ معاونت محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نمایندگی از ریاست محترم این دانشگاه، آقای دکتر رادپی؛ ریاست بیمارستان شهداء تجریش، آقای مهندس مهابادی؛ مدیریت این بیمارستان و جمعی از اساتید و خیرین در روز یکشنبه، مورخ ٢٨ مهرماه ١٣٩٢، در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهداء تجریش برگزار شد.

در این مراسم آقایان دکتر مدنی، دکتر یاوری، دکتر مفید و دکتر رادپی سخنرانی کردند و شرایط و نیاز های بخش رادیوتراپی را به سمع و نظر مدعوین رساندند.

در پایان از برادران طاووسی که هزینه ساخت بخش الحاقی بستری را به مبلغ ٣٫٧٠٠٫٠٠٠٫٠٠٠ ریال پرداخت نموده بودند تجلیل به عمل آمد و همچنین تندیس خیریه به ایشان اعطا گردید. در این برنامه از حامیان حقیقی و حقوقی که در ساخت و تجهیز بخش ، با موسسه همکاری نمودند، قدردانی گردید.

افتتاح بخش بستری جدید، توسط خانواده محترم طاووسی صورت گرفت و این بخش به طور رسمی آغاز به کار کرد.

پذیرایی این برنامه توسط شرکت دارویی Sanofi حامی موسسه، انجام شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید