سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

افتتاح بونکر و دستگاه شتابدهنده خطی با انرژی پایین

روز دوشنبه ١٣ بهمن ماه ٩٣ و همزمان با هفته ملی سرطان بونکر (اتاق) و دستگاه شتابدهنده خطی با انرژی پایین در بخش آنکولوژی بیمارستان شهدا تجریش (تحت پوشش موسسه خیریه بهنام دهش پور) افتتاح شد و رسما شروع به کار کرد.

این مراسم با حضور جناب آقای دکتر تارا؛ نماینده معاونت درمان وزارت بهداشت، دکتر مفید؛ ریاست بیمارستان شهدای تجریش، دکتر ایزدی؛ معاونت توسعه منابع و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نمایندگان شرکت واریان، نمایندگان موسسه خیریه بهنام دهش پور، مدیران ارشد شرکت به فار، مدیران ارشد شرکت بهستان درمان و جمعی از اساتید و پزشکان در سالن آمفی تاتر بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد.

shetabdahande low energy 2
طی این مراسم دکتر مفید؛ ریاست بیمارستان شهدای تجریش، خانم رضایی مدیر عامل موسسه خیریه بهنام دهش پور، آقای ریاحی رییس هیات مدیره شرکت به فار و رییس اتحادیه وارد کنندگان دارو، مهندس همایی مدیر عامل شرکت بهستان درمان، آقای Vandenberg مدیر منطقه ای شرکت واریان و همچنین دکتر بخشنده مدیر اجرایی پروژه به ایراد سخنرانی پرداختند.

shetabdahande low energy 3

دستگاه شتابدهنده خطی با انرژی پایین، قابلیت تولید پرتو X با انرژی پایین را دارد. این دستگاه ساخت شرکت واریان می باشد و پیش بینی می شود قابلیت خدمت رسانی به بیش از ٢٠٠٠ بیمار را در طول سال با استفاده از تعرفه های بیمه درمانی داشته باشد.
هزینه خرید این دستگاه به همراه تعمیر و تجهیز بونکر (اتاق) آن بالغ بر٥٠ میلیارد ریال شده است که بخشی از این هزینه توسط حامیان همیشگی موسسه و بخش اعظم آن وام بانکی در قبال رهن دفتر مرکزی موسسه تامین گشته است.

shetabdahande low energy 4

دیدگاهتان را بنویسید