سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

آرزوی ماهان برآورده شد.

بعضی از آدم‌ها با وجودشون خوشحالی رو به ارمغان میارن، نه فقط در قاب تلویزیون بلکه گاهی در شکل و شمایل انسان‌های مهربونی که به دیدن کودکان مبتلا به سرطان می‌روند.


آرزوی ماهان ۱۱ ساله که روی قلب کوچک قرمز درخت آرزوهای کتابخانه کودکان آویزون بود، دیدن بازیکن تیم فوتبال محبوبش بود یعنی وریا غفوری از تیم استقلال. به همت داوطلبان کتابخانه کودکان و یه سری همراهان خوب و خیر، این دو با هم ملاقات کردن. ماهان در پوستش نمی‌گنجید و وُریا غفوری هم با گرمی و اشتیاق خیلی زیاد ازش استقبال کرد. ماهان و دوستش علیرضا در این ملاقات گرم و شاد، بقیه اعضای تیم استقلال رو هم دیدن و به گفته خودشون، خیلی بهشون خوش گذشت. در آخر این دیدار هم هر دو، پیراهن شماره ۲۱ وریا غفوری رو از دستانش هدیه گرفتند و با شادی و آرزوی سلامتی، بدرقه شدن…


با سپاس و قدردانی از وریا غفوری عزیز و سایر اعضای تیم استقلال، جناب آقای جواد زرینچه پیشکسوت فوتبال ایران، جناب آقای سعادتی مدیر برنامه‌های آقای وریا غفوری، داوطلبان خوب کتابخانه کودکان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور و سایر همراهان خوب کتابخانه کودکان که ماهان عزیز را به آرزویش رساندند و با رقم زدن شبی به یاد ماندنی، امید و انگیزه بیشتری برای ادامه درمانش به او بخشیدند.

دیدگاهتان را بنویسید