سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

آغاز پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری

آغاز پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری

پویش ملی « همه با هم به پیش برای پیشگیری» با هدف تشخیص زودهنگام سرطان پستان روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۱۳۹۷ کار خود را به طور رسمی آغاز کرد. در این پویش که به همت موسسه خیریه بهنام دهش پور و شرکت زرین رویا(برند مای لیدی) کلید خورد، با مشارکت ۳۱ سازمان مردم نهاد و موسسات خیریه فعال در حوزه سرطان، ۳۶ ایستگاه اطلاع رسانی همزمان در ۱۶ استان و ۱۹ شهر برپا شد. در این ایستگاه ها، از طریق آگاه سازی چهره به چهره و توزیع بروشورهای آموزشی در زمینه ترویج زندگی سالم، آگاهی از سرطان پستان و خودآزمایی پستان، به بازدیدکنندگان اطلاع رسانی شد.
آغاز پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیریهمزمان، نشست خبری آغاز فعالیت پویش ملی پیشگیری از سرطان پستان با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد موسسه خیریه بهنام دهش پور و شرکت زرین رویا در «مرکز همایش های بین المللی رایزن» برگزار شد.
در آغاز این نشست، بهمن دهش پور، پدر مرحوم بهنام دهش پور از موسسان این خیریه از چگونگی تشکیل این موسسه و جایگاه کنونی آن گفت. در ادامه لیلی رضایی، مدیرعامل موسسه خیریه بهنام دهش پور در خصوص این پویش سراسری اظهار کرد: رسالت موسسه خیریه بهنام دهش پور، حمایت از سلامت جامعه و همچنین یاری رسانی به مبتلایان سرطان است، به همین منظور و در جهت جذب حمایت مالی از برندهای مطرح، پویش سراسری و ملی پیشگیری از سرطان پستان از امروز و با همکاری شرکت زرین رویا تحت عنوان برند مای لیدی در سراسر کشور آغاز می شود.
وی افزود: موسسات مردم نهاد و خیریه در تمامی جوامع به عنوان ستون های همیاری دولت ها در حوزه های سلامت و آموزش شناخته می شوند و موسسه خیریه بهنام دهش پور نیز در طول مدت فعالیت خود، همواره تلاش داشته تا نقشی موثر در جامعه ایرانی داشته باشد و با توجه به آنکه درمان سرطان و مخصوصاً سرطان پستان که به عنوان یکی از بیماری های شایع در میان زنان ایرانی شناخته می شود، بسیار زیاد است، تصمیم گرفته شد تا در حوزه پیشگیری از این سرطان پیشقدم باشیم.
آغاز پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری
مدیرعامل موسسه خیریه بهنام دهش پور در پاسخ به یکی از خبرنگاران در خصوص تفاهم نامه با برند مای لیدی و علت انتخاب این برند گفت: حامیان بسیاری برای حمایت از موسسه و مبتلایان به سرطان به ما مراجعه می کنند اما برند مای لیدی به صورت دقیق در راستای مسوولیت اجتماعی خود قصد ورود به حوزه درمان و پیشگیری سرطان پستان را داشت و با توجه به آنکه اکثریت مبتلایان تحت پوشش این موسسه را بیماران سرطان پستان تشکیل می دهند، مدیران موسسه بر همکاری با برند مای لیدی به توافق رسیدند.در ادامه این نشست، حیدر میزبان، مدیرعامل شرکت زرین رویا که تحت عنوان برند مای لیدی در این پویش، شراکت دارد، اظهار کرد: مسوولیت اجتماعی، واژه جدیدی در ادبیات صاحبان کسب و کار ایرانی نیست. حمایت صاحبان کسب و کار از نیازمندان و کمک به هم نوع در طول قرنها در منش و مرام فعالان اقتصادی وجود داشته و اگر امروزه به عنوان یک راهکار برندسازی در دنیا مطرح است، در ایران سابقه ای تاریخی دارد. شرکت زرین رویا که با برند مای لیدی در این پویش ملی همکاری دارد، خود را موظف به حضور در امور عام المنفعه می داند.
همچنین آرش طوسی، قائم مقام مدیرعامل شرکت زرین رویا در ادامه نشست اظهار کرد: هدف از آغاز این پویش ملی و سراسری، مراقبت از زیبایی زن ایرانی است. این شرکت با برندهای مای لیدی، مای بیبی و ایزی لایف، تلاش دارد تا در سه حوزه مهم زنان، کودکان و سالمندان نقش موثری داشته باشد چرا که عمده آسیبهای سلامتی در این بخش ها است.
طوسی افزود: فعالیت این مسوولیت اجتماعی از اردیبهشت امسال در سکوت خبری آغاز شده و اگر امروز در این نشست حضور داریم، برای دعوت به همکاری از همه اقشار جامعه و رسانه ها است. امروز در کنار شما هستیم تا از بانوان ایرانی در برابر سرطان پستان حمایت کنیم.
همچنین در پایان نشست، مهرنوش خوشخونژاد، نائب رییس و عضو هیات مدیره موسسه خیریه بهنام دهش پور در خصوص این پویش سراسری اظهار کرد: تجربه غربالگری در موسسه خیریه بهنام دهش پور در مورد سرطان پستان و شناسایی افراد بیمار و مستعد بیماری ثابت کرد که پیشگیری و شناسایی مبتلایانی که در دوره ابتدایی بیماری هستند اما از بیماری خود آگاهی ندارند، باید در اولویت قرار گیرد به همین منظور، این پویش می تواند گام مهمی در کنترل بیماری سرطان پستان باشد.

وی افزود: فرهنگ سازی رکن اصلی پویش های مردم نهاد است و آنچه در این پویش باید مورد توجه قرار گیرد، ضرورت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی است.
مراسم آغاز پویش ملی « همه با هم به پیش برای پیشگیری» با حضور مدیران ارشد موسسه خیریه بهنام دهش پور و شرکت زرین رویا ادامه یافت. دکتر ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت و دکتر قنبری مطلق، رییس اداره سرطان وزارت بهداشت نیز از دیگر مهمانان این مراسم بودند و دکتر قنبری مطلق در خصوص آمار سرطان و وضعیت فعلی آن در سطح کشور و حسام الدین نراقی مدیر پویش، در خصوص چگونگی شکل گیری این پروژه و برنامه های اجرایی این پویش در آینده سخنانی ارائه کردند.
آغاز پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری آغاز پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری آغاز پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری آغاز پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری آغاز پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری آغاز پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری آغاز پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری

دیدگاهتان را بنویسید