سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

آموزش نحوه نصب اپ بهنام

اپ بهنام

شما میتوانید از طریق لینک های زیر ، بسته به گوشی که استفاده میکنید ، اپ بهنام را دانلود و آن را نصب نمایید .

اپ بهنام


اپ اندروید بهنام دانلود مستقیم


اپ IOS بهنام


دانلود از کافه بازار

مزایای استفاده از اپ بهنام

استفاده آسان
کلیه فرآیندها و اقدامات پیش بینی شده در این برنامه به صورت ساده و در کمترین زمان ممکن دراختیار شما قرار دارد. برای عضویت در این حالت تنها کافی است براساس نوع سیستم عامل گوشی و یا تبلت خود برنامه را دریافت کنید. با استفاده از شماره تلفن همراه خود میتوانید عضو خانواده بزرگ حامیان و یاوران موسسه خیریه بهنام دهش پور شوید.

همراهی و آگاهی
با استفاده از این برنامه شما یاوران و نیکوکاران میتوانید به صورت لحظه ای با دسترسی به آخرین اخبار و اطلاعات درخصوص عملکرد و فعالیتهای موسسه در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ما را یاری نمائید. همچنین میتوانید با استفاده از ظرفیتهای پیش بینی شده در اپلیکیشن حمایت های مادی و معنوی خود را براساس اطلاعات منتشر شده در برنامه به صورت آنلاین دراختیار موسسه خیریه بهنام دهش پور قرار دهید

حمایت از فعالیت ها
شما میتوانید بدون مراجعه به بانک با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین طراحی شده در این اپلیکیشن نسبت به اهدای کمکهای نقدی خود اعم از تامین آرزوهای کودکان، حمایت از پروژه ها و فعالیتهای خدماتی و توسعه زیرساخت های درمانی و حمایتی، یا سفارش تابلوهای یادبود (تابلوتسلیت) و یا سفارش دریافت و یا عودت قلک موسسه خیریه بهنام دهش پور را یاری نمائید.

اطلاع از اخبار
اخبار و اطلاعات موسسه خیریه بهنام دهش پور به صورت پیام به صورت روزانه و یا در صورت انجام هر فعالیت حمایتی برای شما ارسال میشود. همچنین پیامهای آموزشی و توصیه های دوستدار سلامت برای شما نیکوکاران عزیز ارسال میشود.

دیدگاهتان را بنویسید