سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

پرفورمنس کالیگرافی ایرانی-داوود اکبری

پرفورمنس کالیگرافی ایرانی « داوود اکبری» از روز شنبه ۴ آذر ماه ۱۳۹۶ در نگارخانه بهنام دهش‌پور آغاز به کار خواهد کرد.
پرفورمنس هنر اجراست. هنرمند بداهه نواز/بداهه نگار و بداهه نویس سعی دارد در بداهه به کمال گرایی تکنیک و مضمون دست یابد. داوود اکبری در خصوص این اجرا می گوید: «اجرای بداهه نویسی و بداهه نگاری در حضور مخاطبان و دوستان اولین تجربه است در نوع خود. برایم بسیار موجب افتخار و امتنان خواهد بود که بداهه ها را در پرفورمنس آنها با همراهی و همگامی دوستان علاقمند بنوازم و بنگارم.»
این هنرمند نگارگر در اولین روز این برنامه ۳۰ اثر بداهه نگاری و بداهه نویسی را با هنر ناب خود خلق می کند. آثار او در روز اجرا به فروش می رسد و بازدید و فروش آثار تهیه شده تا تاریخ ۷ آذرماه ادامه خواهد داشت.
داوود اکبری، طراح و نگارگر، دانش آموخته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه ۱۳۴۰ و فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. سوابق کاری و هنری او شامل ریخته گری فلزی، منبت کاری، برجسته کاری روی ورق مس، طراحی فضاهای سنتی و مدرن، طراحی مبلمان شهری، بداهه نگاری ابداعی و بداهه نویسی ابداعی است و تاکنون نمايشگاه‌های گروهی و انفرادي بسياری را در داخل کشور برگزار کرده است.
لازم به ذکر است بخشی از عوايد حاصل از اين نمايشگاه صرف تأمين هزينه دارو و درمان بيماران مبتلا به سرطان خواهد شد.
گشایش: شنبه ۴ آذرماه ساعت ۱۶ – ۲۰
بازدید از نمایشگاه: ۵ و ۷ آذرماه، ساعت ۱۰-۱۶
نگارخانه بهنام دهش‌پور: خیابان شهید لواسانی(فرمانیه غربی)، کوچه شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳.
شماره تماس : ۷۵۴۰۹ داخلی ۲۱۱

دیدگاهتان را بنویسید