سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

ادامه ارسال بسته های حمایتی برای آسیب دیدگان از سیل

*امداد رسانی همچنان ادامه دارد*

پس از گذشت حدود هفت ماه از حادثه سیل نوروز سال جاری، کمک‌رسانی به تعدادی از بیماران مبتلا به سرطان آسیب‌دیده از سیل، از سوی موسسه خیریه بهنام دهش پور همچنان ادامه دارد.

با حمایت یکی از خیرین گرامی موسسه، تعداد ۱۰۰ بسته مواد غذایی برای بیماران مبتلا به سرطان و سخت درمان شناسایی شده و معرفی شده از طریق موسسه خیریه نور و موسسه خیریه کانون لبخند امید شکوفه ها گمیشان،ارسال شد.


این بسته ها در تاریخ ۹ و ۱۰ مهر ماه با همکاری داوطلبان همیشگی موسسه در محل همراه سرا آماده سازی و برای دو شهرستان فوق ارسال شده و از ۱۳ مهر ماه، طی دو هفته گذشته با تسهیلگری و همکاری مددکاران دو موسسه خیریه همکار (۶۰ بسته برای شهرستان گمیشان و ۴۰ بسته برای استان لرستان) در اختیار بیماران مبتلا به سرطان و بیماران سخت درمان این دو منطقه قرار گرفت.


هر بسته ارسالی شامل برنج ایرانی، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی، قند، شکر، عدس، لوبیا و چای است.

با سپاس از حمایت خیر گرانقدر موسسه و همکاری و همیاری موسسه خیریه نور و کانون حمایت از بیماران خاص گمیشان که همچون گذشته ما را در مسیر حمایت از بیماران آسیب دیده از سیل نوروز ۹۸ همراهی کردند. امید است با همکاری و تعامل با موسسات خیریه همسو در استان های دیگر بتوانیم در مسیر حمایت از بیماران مبتلا به سرطان گام های موثرتری برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید