سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

پویش ملی ادامه دارد

در ادامه پویش ملی همه با هم، به پیش برای پیشگیری به همت موسسه خیریه بهنام دهش‌­پور و حمایت شرکت زرین رویا (برند مای لیدی) در راستای افزایش آگاهی عمومی آحاد جامعه به ویژه زنان در زمینه آشنایی و شناخت راهکارهای پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان و ترویج خودمراقبتی، روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، کارگاه آموزشی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان به مدت ۲ ساعت برای اعضا و کارکنان مجموعه ورزشي بانوان بلاك پاور در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

این کارگاه آموزشی رایگان که هدیه برند مای لیدی برای زنان ارزشمند سرزمین­مان است، با تسهیلگری موسسه خیریه بهنام دهش­پور توسط اساتید و متخصص مامایی و حضور تعداد ۱۸ نفر از اعضا و کارکنان مجموعه ورزشي بانوان بلاك پاور برگزار شد. مباحث این کارگاه، شناخت سرطان و سرطان پستان، وضعیت بیماری سرطان پستان در ايران و جهان، روش‌های غربالگری، عوامل خطر، عوامل قابل تغيير و غيرقابل تغيير تهدید کننده سرطان پستان، نحوه خودآزمایی پستان، تغذیه سالم و …بود. در انتها نیز به سوالات شرکت کنندگان توسط مدرس این کارگاه پاسخ داده شد.

میز اطلاع رسانی بهنام در طول برگزاری این کارگاه در داخل باشگاه مستقر بوده و با اهدای قلک­های بهنام بخشی از مراجعان به خانواده بزرگ خیریه بهنام دهش­پور پیوستند. همچنین به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی بسته آموزشی به نمایندگی از شرکت مای لیدی اهدا شد.

امید است که همه باهم بتوانیم همراه و هم قدم در تحقق شعارجهانی بدون ترس از بیماری سرطان با افزایش آگاهی خود و اطرافیان حرکت نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید