سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

اهدای بن خرید کالا و کمک هزینه معیشت

بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنها طی دوره درمان علاوه بر مشکلات تامین هزینه های دارو ودرمان در برخی از نیازهای معیشتی خود هم دچار مشکل خواهند شد.
واحد مددکاری تلاش می کند مشکلات جانبی بیمار و خانواده اش را به درستی شناسایی کند و بخشی از این مشکلات را توسط موسسه یا با کمک سایر موسسات خیریه همسو و مرتبط و معرفی به آنها، برطرف نماید.
در سال ۱۳۹۸ در کنار کمک هزینه دارو و درمان، در مجموع حدود ۸۰۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه های جانبی(زندگی، رفت و آمد بیماران، اهدای اقلام غیر نقدی و اهدای بن خرید کالا) به ۲۶۹۳ نفر از مددجویان موسسه مساعدت شد.
از اواخر اسفند ماه سال گذشته تاکنون نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا، تعطیلی برخی از کسب و کارها و متاثر شدن خانواده ها از این موضوع، موسسه خیریه بهنام دهش پور در کنار کمک هزینه دارو و درمان، با اهدای بن خرید کالا و کمک هزینه معیشت به ارزش حدو‌د ۲۷۰ میلیون تومان به ۸۱۸ نفر از مددجویان تحت پوشش، تلاش کرده است تا بتواند در بخشی از کمک هزینه های معیشت تا بهبود شرایط در کنار این خانواده ها باشد.
در راستای حفظ کرامت انسانی بن های اهدایی به مددجویان، با در نظر گرفتن حق انتخاب خرید هر آنچه که جزو مایحتاج آنهاست در نظر گرفته شده است.
شما عزیزان نیز می توانید در این مسیر ما را همراهی کنید.
کمک های شما یاوران گرامی در قالب” اهدای بن خرید کالا” یا به صورت نقدى به بیماران تحت پوشش موسسه و خانواده هایشان و همچنین حمایت مالی از خانواده های تحت پوشش، تخصیص خواهد یافت و ما را در استمرار آن یاری خواهد کرد.

شماره حساب بانک ملی:
۰۱۰-۴۶۶-۰۹۱۲-۰۰۵
شماره کارت بانک ملی:
۶۰۳۷-۹۹۱۱-۹۹۵۱-۲۴۷۰
به نام موسسه خیریه بهنام دهش پور
خواهشمند است اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۹۵۶۵۹۷۸
از طریق واتساپ ارسال نمایید.
پرداخت سریع از طریق شماره گیری کد :
*۷۳۳*۷*۱۸#
جهت کسب اطلاعات بیشتر طی ساعات اداری می توانید با شماره های ۹۱۰۰۹۹۰۰-۰۲۱ داخلی های ۱۱۴ و ۲۰۱ تماس حاصل نمایید.

دعای خیر بیماران بدرقه راهتان

دیدگاهتان را بنویسید