سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

بیشترین آمار مراجعه کنندگان به مددکاری موسسه در سال ۹۸

با حمایت شما خیرین و نیکوکاران و حامیان گرانقدر در بخش خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش پور توانستیم همچون سال های گذشته از بیماران مبتلا به سرطان حمایت کنیم. واحد های مددکاری موسسه در شعبه تجریش و مددکاری مستقر در بیمارستان امام حسین(ع) طی سال گذشته پذیرای حدود ۱۴۲۰۰ مورد/مراجعه از تهران و سایر شهرستان های مختلف بوده است.


جدول فوق نشان دهنده تعداد مراجعان با توجه به محل درمان آنها می باشد که به تفکیک و برحسب میزان کمک مالی صورت گرفته شده به مددجویان مرتب شده است. (ارقام فوق با توجه به گزارشات واحد مددکاری ارائه شده است.) ما همواره برآنیم تا بتوانیم این خدمات را با مشارکت شما بزرگواران بدون در نظر گرفتن جنسیت، ملیت، مذهب و سن، نوع و مرحله بیماری سرطان در اختیار مددجویان قرار دهیم.
شما عزیزان می توانید در صورت تمایل، نذورات خود را در این ماه رحمت و برکت برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان اختصاص دهید.


کمک های شما یاوران گرامی به تامین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان اختصاص خواهد یافت. جهت کسب اطلاعات بیشتر طی ساعات اداری می توانید با شماره های ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۰۰ داخلی های ۱۰۴، ۱۰۵، ۱۰۸ و ۱۲۷ تماس حاصل نمایید.
شماره حساب بانک ملی:
۰۱۰-۴۶۶-۰۹۱۲-۰۰۵
شماره کارت بانک ملی:
۶۰۳۷-۹۹۱۱-۹۹۵۱-۲۴۷۰
به نام موسسه خیریه بهنام دهش پور


دیدگاهتان را بنویسید