سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نشان خدمت شهرداری تهران به موسسه خیریه بهنام دهش پور اهدا شد

اداره کل سلامت شهرداری تهران به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، نشان خدمت را موسسه خیریه بهنام دهش پور اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه بهنام دهش پور، دکتر زینب نصیری مدیرکل سلامت شهرداری تهران و مدیران و مسئولین شهرداری منطقه یک تهران در روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با حضور در موسسه خیریه بهنام دهش پور از این موسسه و مسئولان آن قدردانی کردند.    

مدیرعامل موسسه خیریه بهنام دهش پور در ابتدای جلسه به تشریح اهداف این موسسه پرداخت و گفت: مهمترین هدف این مجموعه پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری است. نقش موسسه خیریه بهنام دهش پور  تجهیز بیمارستان های دانشگاهی است که در کنار آن به ارائه خدمات استاندارد به بیماران مبتلا به سرطان نیز می پردازد. در حقیقت  نقاط ضعف را شناسایی کرده و با کمک خیرین به نقاط قوت تبدیل می کنیم. این موسسه در تجهیز بیمارستان های دولتی همچون امام حسین (ع)، کودکان مفید، شهدای تجریش، طرفه، طالقانی، مصطفی خمینی شهرستان ایلام و مرکز رادیوتراپی بیرجند نقش داشته است.

لیلی رضایی تصریح کرد: ما باید افراد جامعه را ترغیب کنیم که برای پیشگیری از بیماری سرطان اقدامات پیشگیرانه انجام دهند. متاسفانه با شیوع بیماری کرونا، مردم از ترس ابتلا به این بیماری نسبت به گذشته برای انجام چکاپ همچون آزمایش، سونوگرافی و …. خیلی کمتر به مراکز درمانی مراجعه می کنند و این خطر بسیار جدی است که جامعه را تهدید می کند و متاسفانه در آینده ای نزدیک شاهد افزایش بیماران مبتلا به سرطان با استیج های ۲ و ۳ هستیم.

وی همچنین اظهار داشت: سالیانه حدود ۴ هزار بیمار مبتلا به سرطان برای تامین هزینه های دارو و درمان به این موسسه مراجعه می کنند. سیاست این مجموعه برای کمک به بیماران مبتلا به سرطان در شهرهای مختلف کشور این است که موسسات مشابه موسسه دهش پور را در شهرستان ها شناسایی کند و به آن ها در جهت حمایت از بیماران خدمات ارائه دهد.

در ادامه دکتر زینب نصیری مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران گفت: وظیفه ما در شهرداری تهران این است که از ظرفیت های تبلیغاتی در شهرداری برای شناساندن تشکل های غیردولتی به افراد جامعه استفاده کنیم. بخش عمده ای از ارائه خدمات به مردم توسط این انجمن ها انجام می شود.

وی افزود: موسسه خیریه بهنام دهش پور در حوزه آگاه سازی، پیشگیری و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بسیار خوب و فعال عمل کرده و یک موسسه برند و شناخته شده است، به همین دلیل به نمایندگی از شهرداری تهران در اینجا حضور پیدا کردیم که مراتب تقدیر و تشکر را از خانم لیلی رضایی مدیرعامل این موسسه به عمل آوریم.

نصیری در ادامه تصریح کرد: موسسه خیریه بهنام دهش پور یکی از مراکز غیردولتی در تهران است که در حوزه سلامت دارای قدمت زیادی بوده و شاخص و تاثیرگذار است و توانسته است فعالیت های بسیار موثری در جامعه و در کنار دانشگاه های علوم پزشکی انجام دهند. به همین منظور ما افتخار داریم که به نمایندگی از شهردار محترم تهران و به پاس قدردانی از زحمات این موسسه، «نشان خدمت» را به سرکار خانم لیلی رضایی مدیرعامل موسسه بهنام دهش پور که در تمام این سال ها مسئولیت خطیر و مهم سلامت مردم تهران را برعهده داشته اند، تقدیم کنیم که امیدوار هستیم با حضور و تداوم حضور بزرگانی چون شما و مجموعه تان اتفاقات مثبتی برای جامعه رقم بخورد.

در پایان لیلی رضایی ضمن تشکر و قدردانی از حضور همکاران مجموعه شهرداری تهران گفت: من به نمایندگی از همه دوستانی که در تمام این سال ها برای مجموعه زحمت کشیده اند و به دلیل شیوع پاندمی نتوانسته اند در این جا حضور یابند، این نشان را دریافت می کنم. از این اتفاق بسیار خوشحالم چرا که ما و دوستانمان را برای ادامه این مسیر مصمم تر می کند.

برای آشنایی بیشتر با فعالیت های موسسه خیریه بهنام دهش پور، وب سایت این موسسه به نشانی behnamcharity.org.ir در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید