سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

برگزاری کارگاه‌های ارتباط موثر و مدیریت استرس

در ادامه برگزاری جلسات و کارگاه‌های بهداشت روان در نقاهتگاه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، دو کارگاه ارتباط موثر و مديريت استرس در هفته های اخیر با راهبری خانم تکتم جان نثاري، روانشناس بالینی براي گروه مددكاري موسسه جهت ارتقا سلامت بهداشت روان و آرامش كاركنان، بهبود ارتباط موثر با مراجعان و بالا بردن راندمان كاري کارکنان برگزارشد.

كارگاه ارتباط موثر در روز ۱۱ خردادماه در محل نقاهتگاه موسسه برگزار شد. در این کارگاه بارش فكري و بحث و گفتگو و تبادل نظر در خصوص برخورد صحيح با مددجویان انجام شد. شركت كننده‌ها به گروه‌هاي مختلف تقسيم شدند و در گروه‌ها نقش مددكار و مددجو اجرا شد تا به شکل عملی آموزش‌های لازم ارائه شود.
برگزاری کارگاه‌های ارتباط موثر و مدیریت استرس
از آنجایی که مددكاران در موسسه نیاز دارند با آرامش هرچه بيشتر خدمات بهتري را ارائه دهند، کارگاه مدیریت استرس نیز در روز ۱۸ خردادماه در محل نقاهتگاه برگزار شد. در اين كارگاه سعي شد به شركت كننده ها آموزش‌هايي داده شود تا مددكار بتواند با استرس كمتر و با سلامت روحی بیشتر اوضاع موجود را كنترل كند و با ارتقا توانايي هاي خود كارهاي محول شده را بهتر مديريت كنند. شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به راهنمایی در ارتباط با خدمات حمایتی با شماره ۲۲۷۱۸۰۸۲-۳ داخلی ۱۰۵، ۱۰۸ و ۱۱۲ در طول ساعات اداری (۸ الی ۱۵) تماس حاصل نمایید.
برگزاری کارگاه‌های ارتباط موثر و مدیریت استرس

دیدگاهتان را بنویسید