سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

به عشق فوتبال

تحمل شرایط سخت به عشق فوتبال آسان شد.

این بار نیز بر سر تمرین تیم نفت پوریای دوست داشتنی موسسه خیریه بهنام‌دهش پور حضور داشت. آرزوی پوریای ۹ ساله که این روزها از بیماری سرطان رنج می‌برد بر روی قلب کوچک قرمز درخت آرزو‌های موسسه دیدار با علی‌دایی بود؛ به همت کتاب­خانه کودکان امکان دیدار آن دو باهم فراهم شد و شهریار فوتبال ایران به پوریا قول داد که او را با خود بر سر تمرین واقعی فوتبال ببرد .

علی دایی

به یک هفته نکشید که به قولش عمل کرد و امروز پوریا از صبح زود، سر از پا نمی‌شناخت. هیچ وقت ندیده بودیم که کودکی با میل و رغبت خودش برای گرفتن داروی شیمی درمانی پیش­قدم شود. پوریایی که هر بار برای گرفتن دارو از زیر دست پرستاران فرار می‌کرد و بیشتر اوقات با اخم و گریه نمی‌خواست که سوزن آمپول به دستش بزنند با پای خودش راهی اتاق دریافت دارو شد و بعد از آن هم با شوق فراوان لباس‌های ورزشی جدیدش را پوشید و به قول خودش برای بازی در زمین «واقعی» فوتبال راهی باشگاه ورزشی صنعت نفت تهران شد.

وقتی بهزاد غلام پور با اشتیاق گل می‌خورد.

تیم فوتبال نفت

با کلی شوق و ذوق با تمام فوتبالیست‌ها سلام و احوال­پرسی کرد و علی‌دایی بهزاد غلام­پور را برای دریافت ضربه‌های پوریا داخل دروازه فرستاد، غلام­پور هم با کمال میل از پوریا گل می‌خورد. بعد از آن گروهی از بازیکنان نونهال به همراه او بازی کوتاهی را ترتیب دادند. پوریا امروز حتی مربی‌گری را نیز تجربه کرد و برای تمرین بهتر بازیکنان تیم نفت به آنها پیشنهاد می‌داد. علی دایی به افتخار پوریا امروز خودش نیز پا به توپ شد و در انتها همه بازیکنان، توپ تیم نفت را برای پوریا امضا کردند و به او هدیه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید