سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

تابلوی اهدایی استاد دبیری

تابلوی اهدایی استاد دبیری

قسمت پذیرش بخش رادیوتراپی و انکولوژی بیمارستان شهدای تجریش امروز هنرمندانه نقشی از عشق را در آغوش دارد. بهرام دبیری هنرمند خوب کشورمان، به رسم سال‌های بی‌شمار همراهی با موسسه خیریه بهنام دهش‌پور این‌بار هم یکی دیگر از آثارش را به بیماران مبتلا به سرطان و همراهان‌شان اهدا کرد. تابلوی اهدایی این هنرمند طی مراسمی بر دیوار پذیرش بخش انکولوژی نصب شد و حال و هوای خاصی را به پذیرش بخش داد.

تابلوی اهدایی استاد دبیری

بهرام دبیری از سال‌های ابتدای تاسیس خیریه تا به امروز یاور و همراه همیشگی خیریه بوده و در بیشتر نمایشگاه‌های برگزار شده در نگارخانه خیریه و هم‌چنین رویدادهایی چون سومین نمایشگاه هنرمندان معاصر ایران و دیگر نمایشگاه‌هایی که به نفع بیماران مبتلا به سرطان برگزار شده، حضور فعال و پر رنگی داشته است.
بهرام دبیری متولد سال ۱۳۲۹ در شیراز است آثار او از دهه 60 به بعد، مضامین اساطیری و جستجو در نقاشی مدرن را دنبال می‌کند و به سوی ریشه‌ها و میراث تصویری ایران گرایش دارد. تماشای نقش بر جسته‌های تخت جمشید و حضور شکوهمند کتیبه‌های نقش رستم از خاطرات کودکی اوست. او از 12سالگی به شکل تجربی و نیاموخته نقاشی را آغازکرد.در سال 1349 وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد.در سال‌های آغاز دانشجویی تحت تاثیر نقاشانی چون بوش و بروگل قرار گرفت و با استادانی چون هانیبال الخاص ، بهجت صدر ، پرویز تناولی و روئین پاکباز کار کرد.
موسسه خیریه بهنام دهش‌پور به خود می‌بالد از همراهی هنرمندان گران‌قدر کشورمان که عاشقانه آن‌چه دارند را می‌بخشند و زیبایی و آرامش را به بیماران مبتلا به سرطان هدیه می‌دهند.

تابلوی اهدایی استاد دبیری

دیدگاهتان را بنویسید