سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

تقدیر از یاران

تقدیر از یاران :

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش پور، سه شنبه 6 بهمن نگارخانه بهنام دهش پور میزبان مراسم تقدیر از هنرمندان مشارکت کننده در نمایشگاه گروهی یاران همیشگی بهنام بود. در این مراسم هنرمندانی از جمله رضا بانگیز، الهه پنجه باشی، عبد‌الحمید پازوکی، پونه جعفری نژاد، سیامک خازنی، محسن دایی نبی، مهشید رحیم تبریزی، رضوان صادق زاده، ناصر عزیزی، محمد‌هادی فدوی، گیزلا وارگاسینایی و مشاور نگارخانه مازیار مهین حضور داشتند.

تقدیر از یاران

در این مراسم جمعی از هنرمندان مشارکت کننده در نمایشگاه نقاشی خط و نقاشی بر روی تخم شترمرغ – 27 آذر تا 1 دی – در کنار هم جمع شدند و ساعتی را دوستانه به گفتگو نشستند. همچنین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل موسسه نیز با حضور در جمع یاران همیشگی بهنام، ضمن تقدیر از این همکاری مشترک، در موضوع برنامه های گذشته و آینده با هنرمندان همکار گفتگو کردند. در پایان مراسم به منظور قدردانی از هنرمندان همکار لوح یادبود به آنها اهدا شد تا این لوح کمترین تقدیر باشد در قبال زحماتشان، در راه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان.

تقدیر از یاران

به اطلاع عموم هنرمندان تجسمی علاقمند به همکاری و مشارکت با نگارخانه بهنام دهش پور میرساند، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همکاری مشترک این واحد در طول ساعات اداری (22208797 داخلی111) پاسخگوی تماس شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید