سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

تغذیه رایگان روزانه

داوطلبان واحد تغذیه رایگان موسسه خیریه بهنام دهش پور از روز شنبه تا چهارشنبه به طور میانگین تعداد ۱۵۰ بسته تغذیه رایگان را در اختیار تمام بیماران و مراجعه کنندگان بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش قرار می دهند.

به طور معمول بیماران مبتلا به سرطان و همراه ایشان در ساعات اولیه روز منزل را برای حضور در بخش رادیوتراپی بیمارستان شهدای تجریش بعضاً بدون صرف صبحانه ترک می کنند و شاید گاهی لازم شود تا مدت زمانی را در سالن انتظار این بخش برای دریافت خدمات درمانی سر کنند. براین اساس و به منظور حفظ سلامت جسمی بیماران و همراهان ایشان، ارایه خدمات تغذیه روزانه و رایگان جزو اولین فعالیتهای خدمت رسانی بوده و برای اجرای این اقدامات نیز یک واحد کاری به نام تغذیه رایگان در موسسه خیریه بهنام دهش پور با مشارکت داوطلبان تشکیل شده و تاکنون در حال فعالیت است.

هم اکنون طی روزهای شنبه تا چهارشنبه به طور میانگین  داوطلبان این واحد روزانه تعداد ۱۵۰ بسته تغذیه رایگان را دراختیار تمام مراجعان قرار می‌دهند. بسته ­های تغذیه طی 2 نوبت در قالب صبحانه و میان وعده با در نظر گرفتن نوع خوراک و تغذیه مناسب با فصل و براساس توصیه‌های متخصصین علم تغذیه به مراجعه کنندگان ارایه می‌شود. لقمه نان و پنیر، شیر، چای گرم، آجیل، خرما، میوه و همچنین انواع عرقیجات سنتی جزو برنامه روزانه تغذیه رایگان است و درفصل تابستان بستنی و در زمستان نیز انواع ژِله در این فهرست قرار دارد. همچنین همه روزه سه وعده خوراک روزانه با رعایت استانداردهای بهداشتی و شرایط خاص تغذیه بیماران در محل نقاهتگاه موسسه به بیماران و همراهان آنها ارایه می ­شود.

بسته‌های تغذیه رایگان موسسه خیریه بهنام دهش پور از محل کمکهای مردمی و منابع اهدایی خیرین گرامی تامین و یا خریداری می­شود. نیکوکاران گرامی می‌توانند در این زمینه با مشارکت در تامین هزینه تغذیه و یا اهدای اقلام خوراکی براساس هماهنگی با دفتر موسسه از طریق شماره 22718082 (داخلی 114 و 104) و یا مراجعه حضوری به دفتر موسسه واقع در بیمارستان شهدای تجریش (طبقه دوم ساختمان رادیوتراپی و آنکولوژی) ما را در استمرار این فعالیت یاری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید