سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

جشن شب چله(یلدای ۱۳۹۶)

برگزاری جشن به مناسبت‌های مختلف بهانه‌ای است برای دورهم بودن، بالابردن انگیزه، خودباوری و امید به بهبودی در بیماران مبتلا به سرطان.

امسال نیز به رسم سال‌های گذشته و با توجه به رفاه حال بیماران، این جشن را در واحدهای مختلف برگزار کردیم. اینجا امید جریان دارد …

جشن شب چله(یلدای 1396)

نقاهتگاه
در نقاهتگاه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور به پیشواز یلدا رفتیم. جشنی به پا بود از جنس عشق و شادی، از حس مهر و یکرنگی به مناسبت شب یلدا بیماران و همراهان آن‌ها، داوطلبان همیشه همراه نقاهتگاه و گروه بهبودیافته‌ها دورهم جمع شدند و ساعات خوشی را در کنار هم رقم زدند. داوطلبان بهبودیافته چندین تصنیف را همراه با بیماران خواندند. در کنار شاهنامه‌خوانی و اجرای نمایش از چندین داستان شاهنامه، موسیقی سنتی گروهی توسط نوازندگان داوطلب اجرا شد.
جشن شب چله(یلدای 1396)به رسم سنت همیشگی در شب چله و به نیت سلامتی برای همه بیماران تفألی به دیوان حضرت حافظ زده شد و با خواندن فال حاضران، فضای گرم و دلنشینی به وجود آمد. یکی از اتفاق‌های خوب این مراسم حضور چندین دانش آموز از یکی از مدارس آلمانی زبان، خواندن سرود توسط آن‌ها برای حاضرین و اهدای هدیه‌های نقدی آنها برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان و تامین هزینه دارو و درمان بیماران بود. ماحصل این جشن کوچک اما پربار، لبخندهایی بود که بر دل بیماران و همراهانشان نشست و دل شاد و پرامیدشان برای ادامه راه درمان.
جشن شب چله(یلدای 1396)
بخش رادیوتراپی و انکولوژی بیمارستان شهدا
چهارشنبه شب با همراهی همیشگی گروه داوطلبان پر انرژی و گروه بهبودیافتگان باز هم در کنار بیماران بودیم تا شبی خاطره‌انگیز را در بخش آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش در کنار هم رقم بزنیم و آغاز فصلی نورانی و پر امید را در زندگی به یکدیگر نوید دهیم.
جشن شب چله(یلدای 1396)
 این مراسم با مشارکت و نوازندگی موسیقی سنتی بیماران هنرمند، اجرای چندین تصنیف زیبا توسط بهبودیافتگان و همکاری و اجرای موسیقی شاد توسط گروه داوطلبان جوان موسسه و حافظ خوانی بیماران و بهبودیافتگان برگزار شد.
هم‌چنین در کنار برگزاری این مراسم در سالن کنفرانس، بیماران بخش بستری که امکان حضور در این مراسم را نداشتند تنها نبودند. داوطلبان همراه با پکیج‌های شب یلدا به تمام اتاق‌های بستری رفتند و از نزدیک شب یلدا را به این عزیزان تبریک گفتند.
جشن شب چله(یلدای 1396)
بیمارستان امام حسین (ع)
در آخرین روز پاییز، داوطلبان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور باز هم برای تبریک شب یلدا و نوید فصلی روشن و پر امید در بیمارستان امام حسین (ع) حضور داشتند. در این روز از تمام بیماران و همراهان آن‌ها در اتاق های بستری آنکولوژی و بخش اطفال دیدن کردند و پکیج‌های شب یلدا بین بیماران توزیع شد.
جشن شب چله(یلدای 1396)
کتابخانه کودکان(پردیس سینمایی قلهک و بخش اطفال بیمارستان شهدا)
امسال با ۸۰ فرشته کوچک خانواده بهنام دهش‌پور و همراهانشان به مناسبت شب یلدا در پردیس سینمایی قلهک دورهم جمع شدیم و جشن گرفتیم. جشنی که پر از شادی بود و انرژی، پر از مهر و دوستی. در این جشن کودکان بعد از اجرای موسیقی و شعرخوانی، به تماشای کارتون محبوبشان” مینیونز” با دوبله همزمان همکاران خوبمان از «گروه دوبله تهران» نشستند.
جشن شب چله(یلدای 1396)
در پایان مراسم لوح‌های تقدیر توسط مهراب و سایه دو کودک بهبودیافته عزیزمان به این گروه اهدا شد. این مراسم با تقدیم بسته‌های هدیه رنگارنگ و لبخندهایی که به رنگ عشق و امید بر لبان کودکانمان نشست، بدرقه شدند.
جشن شب چله(یلدای 1396)
داوطلبان خوب کتابخانه کودکان اما از بخش اطفال بیمارستان شهدا نیز غافل نشدند و با برگزاری یک مراسم شاد دیگر همراه با شعرخوانی و اجرای موسیقی، پذیرایی با کیک و آجیل و اهدای هدایای رنگی ساعات شادی را برای این فرشته‌ها رقم زدند.
جشن شب چله(یلدای 1396)
صمیمانه از همکاری خوب مدیریت پردیس سینمایی قلهک و همچنین «گروه دوبله تهران» به سرپرستی آقای «هومن خیاط» و همه عزیزانی که در این روز همکار و همیار ما بودند سپاسگزاریم. با آرزوی سلامتی و شادی بی پایان برای همه کودکان دنیا

دیدگاهتان را بنویسید