سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

همایش شناخت و ویروس HPV

در تقویم میلادی، ۴ مارس به عنوان روز جهانی آگاهی از ویروس اچ پی وی شناخته شده است. همایش شناخت و مهار ویروس “اچ پی وی” به منظور آگاهی‌رسانی عمومی برای اولین‌بار در ایران برگزار شد. این همایش در روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه به همت خیریه شمس و با همکاری وزارت بهداشت و شبکه ملی خیریه های حوزه سرطان برگزار شد. در این پویش ملی که در محل تالار امام مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) و با حضور اساتید و متخصصین سرطان و همیاران و علاقمندان به این حوزه برگزار شد، دکتر علی قنبری مطلق رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت، دکتر کاظم زنده‌دل مدیرعامل خیریه شمس و قائم مقام مرکز تحقیقات سرطان انستیتو کانسر ایران، دکتر فرح فرزانه عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر اعظم السادات موسوی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به ایراد سخنرانی پرداختند. در این همایش که با شعار “از سرطان دهانه رحم پیشگیری کنیم…”  و با هدف آگاه سازی عموم در مورد علل و علائم ویروس اچ پی وی و راه‌های پیشگیری از ابتلای به آن دنبال شد، موسسه خیریه بهنام دهش‌پور نیز با هدف ارائه اطلاعات در خصوص پیشگیری از سرطان‌ها شرکت کرد و بروشورهای آموزشی از جمله پیشگیری از سرطان رحم و دهانه رحم در میان شرکت‌کنندگان توزیع شد.

از نکات قابل توجه و فرح‌بخش این مراسم، حضور فعال بیماران بهبودیافته و اجرای سرود گروهی توسط آنها با نام “همسرایان امید” به رهبری استاد آوا درمانی مهدی قاسمی بود که شور و حال خاصی را به مراسم بخشید.
گفتنی است در پایان این مراسم سوالات شرکت کنندگان جمع‌آوری شده و دکتر کاظم زنده‌دل و دکتر علی قنبری مطلق به سوالات رایج آنها پاسخ دادند و مقرر شد بزودی سوالات و پاسخ‌های آنان جهت استفاده عموم در سایت خیریه شمس به آدرس: http://shamsngo.ir منتشر شود.
همایش شناخت و ویروس HPV

دیدگاهتان را بنویسید