سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

خانه ای از مهر و عشق

از راست به چپ:
مهندس احمدرضا نخجوانی- دکتر حسین خطیبی- بهمن دهش پور- شهلا دهش پور- دکتر غلامرضا محسنی- مهندس حمید اسماعیلی

برای داوطلبان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، میدان تجریش و بیمارستان شهدا، درختان توت نستوهِ کوچه پس کوچه‌های اطرافش، بید مجنون همیشه نگران کنار درب ورودی، همهمه مردم سراسیمه بازار و حتی پله‌های دو شعبه حیاطی که تو را به ورودی اصلی ساختمان بهنام می‌رساند، ساده نیست، ماجراها دارد.

اولین بار وقتی قصه بخشش بانویی بزرگوار را از لب بهنامیان شنیدیم، باور کردنش برایمان سخت بود. فرشته این جهانی قصه ما، بانویی پاک از تبار نور بود که همه دارایی خود را یک‌جا به رسم رایج خوبان این سرزمین بخشید و رفت.
خانه ای از مهر و عشق
لطیفه امیر قاسمی، خیراندیشِ خیّری که ملک با ارزش خود را وقف کرد و در دعای سحرگاه هزاران مادر نگران سهیم شد. این بخشش تاریخی به سال ۱۳۵۶ درخشش آغاز کرد و سال‌ها بعد موسسه خیریه بهنام دهش‌پور وارث نگاه آن عاشق سفرکرده شد. حیاط نقاهتگاه به حیات صدها بیمار گره خورد، خاطره‌ها رقم زدیم در این کلبه نورانی و بارور شد نهال دوستی و بخشش و دهش. تا به امروز سه بار این خانه خدا بازسازی شده و ساکنانش جز آرامش و امید و اطمینان چیزی ندیده ‌اند.

خانه ای از مهر و عشق

مهندس سیامک قریب

مراسم افتتاحیه نقاهتگاه بهنام دهش پور در روز ۲۳ تیرماه و عصر دل انگیز یک روز تابستانی در محل نقاهتگاه برگزار شد. خیرین، داوطلبان و همه کسانی که به نوعی در سال‌های گذشته چراغ این خانه مهر و دوستی را روشن نگاه داشته‌اند در کنار هم جمع شدند.
خانه ای از مهر و عشق

پیام اقدامی – دامون یعقوبی

لیلی رضایی مدیر عامل موسسه از همه عزیزانی که در ایجاد این فضا و بازسازی آن کمک قابل توجهی به موسسه خیریه بهنام دهش‌پور کردند، تشکر و قدردانی کرد، مراحل پروژه بازسازی ساختمان نقاهتگاه در فیلمی نمایش داده شد و بار دیگر پیمان بستیم برای تداوم مسیری که سال ها پیش بهنام آغاز کرد برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، برای زنده نگه داشتن امید و رسیدن به جهانی به دور از هر نوع بیماری. ما هستیم، با سری سربلند، با قلبی نورآگین و نگاهی به دوردست‌های پر از نور.

خانه ای از مهر و عشق
خانه ای از مهر و عشق
خانه ای از مهر و عشق هیراد پناهی- پاشا مالکخانه ای از مهر و عشق آرش رئیسی- مجید سالاریخانه ای از مهر و عشق
مهدی قاسمی – غزاله طهرانی و گروهی از بهبودیافتگان از سرطان

دیدگاهتان را بنویسید