سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

خدایا تو بر کار خیرم بدار

خدایا تو بر کار خیرم بدار :

خدیجه اعتماد مقدم یکی از فرشته­ های زمینی است. بیماری بهبود یافته که امروز در قامت یک داوطلب نیکوکار خیریه بهنام دهش‌‌‌پور را یاری می ­دهد. او در طول هفته با چهره­ای خندان و روحیه‌ای سرشار از مهر و انسان­ دوستی در واحد تغذیه رایگان همراه با سایر داوطلبان این واحد با توزیع صبحانه و میان وعده در سالن انتظار بخش رادیوتراپی آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش فعالیت می‌کند. در حالی که در راهرو با عصای خود آرام قدم بر‌می­ دارد با همه بیماران، همراهان ایشان، داوطلبان و کارکنان بخش و خیریه خوش­ وبش می‌کند و به آنها برای روحیه خوب­شان آفرین می‌گوید، گاه­گداری، هم ­صحبت چشم‌های نگران مراجعه کنندگان می‌شود و با کلام مهربخش خود به ایشان آرامش می‌دهد.

می‌گوید دوست دارم همه بدانند هر روز که می‌بینم بیماری بهبود پیدا کرده است خداوند را شاکر می‌شوم از این که خیریه‌ای با نام بهنام دهش­ پور وجود دارد تا حامی بیماران مبتلا به سرطان باشد و آنها را در مسیر رسیدن به بهبودی کامل کمک کند.

شما نیز می‌توانید با تکمیل فرم داوطلبی از طریق وب سایت موسسه، ما را در مسیر خدمت بهتر به بیماران و خانواده ایشان و ترویج این روحیه و احساس خوب یاری کنید.

هم چنین میتوانید با تکمیل فرم حامیان در وبسایت موسسه، همیار ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید