سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

خدمات حمایتی در مردادماه ١٣٩٦

خدا را شاکریم که جلسات حمایتی بهداشت روان برای بیماران تحت پوشش موسسه خیریه بهنام دهش پور و خانواده های آنان که در سال جاری آغاز شده، با استقبال خوب بیماران و خانواده آنها همراه شده است.
این جلسات در قالب برنامه های ثابت و مدون در دو محل “بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدا” و “نقاهتگاه موسسه خیریه بهنام دهش پور” در حال برگزاری است.

بخش راديوتراپي و آنكولوژي:
١- کانتر اطلاع رسانی در ورودی بخش: داوطلبان روانشناس براي بالابردن آگاهي در مورد بيماري سرطان، همدلي با بیماران، مشاوره فردي، اطلاع رسانی در مورد كارگاه ها و گروه درماني، پاسخگويي و راهنمايي مراجعين هر روز در طبقه همكف سالن راديوتراپي و آنكولوژي حضور دارند.
٢- بخش آنكولوژي: روزهاي شنبه، دوشنبه و سه شنبه داوطلبان روانشناس و بهبوديافته با هدف بالا بردن روحيه خوب در بيماران و افزايش روند بهبودي آن ها، با حضور گرم و حرفه ای شان، اميد به درمان و زندگي را در بيماران افزايش داده اند.
٣-كتابخانه كودكان: روز های سه شنبه هر هفته يك روانشناس داوطلب در جهت برقراري ارتباط موثر با كودكان و انجام مشاوره فردي در كتابخانه حضور دارد.
نقاهتگاه:
١- جلسات گروه‌درمانی صبح روزهای دوشنبه و عصر سه شنبه هر هفته با حضور متخصصین روانشناس (با محورهای ذهن‌آگاهی، دید مثبت‌گرا، شفقت درمانی و هنردرمانی) برگزار می‌شود.
٢- موسيقي درماني، هنردرماني(بافتني و قلاب بافي)، شاهنامه خواني،گپ و گفتگو، بازي و سرگرمي، خوراکی( صرف ميوه و آش دور حوض به سبك قديمي) از روز شنبه تا سه شنبه باحضور داوطلبان بهبوديافته و قديمي در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

٣- كلاس سوپرويژن: جلساتي به صورت ماهانه و به شکل حرفه ای براي داوطلبان روان شناس و گروه بهبوديافته ها تشكيل می شود كه در راستاي آموزش تكنيك هاي حرفه اي در خصوص مشكلات و مسايلي است که این افراد در كار با آن مواجه هستند، انتقادات و پيشنهادات بررسی می شود و راهکارهای موثری براي اينكه بتوانيم با يك تيم حرفه اي كار كنيم ارائه می شود.
٤- مشاوره فردي: دو گروه مشاوران متخصص روانشناس که شامل مشاوران داوطلب و مشاورانی که پرسنل موسسه هستند براي بيماران و همراهان آنان جلسات مشاوره فردی را به صورت رایگان برگزار می کنند. این جلسات علاوه بر نقاهتگاه در بخش راديوتراپي و آنكولوژي بیمارستان شهدا و بیمارستان امام حسین (ع) نیز برگزار می شود.
كارگاه های آموزشي
در ماه مرداد دو كارگاه آموزشي در سالن آمفي تئاتر بيمارستان شهدای تجريش برگزار شد.
كارگاه «سبك زندگي سالم در پيشگيري و درمان سرطان» با سخنرانی دكتر ثریا سلمانيان( آنكولوژيست و راديوتراپيست) و خانم غزل خزايي(روانشناس) برگزار شد. اين كارگاه باحضور پزشكان، روانشناسان، بهبوديافته ها و بيماران با محوریت افزايش و ارتقا دانش در پيشگيري همه جانبه از سرطان در يك زندگي سالم ارائه شد.
كارگاه «ارتباط موثر» براي كاركنان واحد مالي موسسه خیریه بهنام دهش پور در ٢جلسه برگزار شد. هدف از برگزاری این کارگاه كاهش فرسودگي شغلي و ارتقای راندمان كاري کارکنان است.
شما عزیزان می‌توانید در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به راهنمایی در ارتباط با خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش پور با شماره تلفن ٣-٢٢٧١٨٠٨٢ داخلی ١٠٥، ١٠٨ و ١١٢ در طول ساعات اداری (٨ الی ١٥) تماس حاصل نمایید. با آرزوی بهبودی همه بیماران

دیدگاهتان را بنویسید