سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

وضعیت همراه سرای موسسه خیریه بهنام دهش پور

سارا رجبی مقدم خبر داد:
وضعیت همراه سرای موسسه خیریه بهنام دهش پور خوب است.
وقوع حادثه انفجار در کلینیک سینا با توجه به نزدیکی آن به همراه سرای موسسه خیریه بهنام دهش پور، خطری برای همراه سرا نداشت.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش پور، سارا رجبی مقدم هماهنگ کننده امور داخلی همراه سرای موسسه خیریه بهنام دهش پور، از ادامه فعالیت همراه سرا طبق روال عادی این مجموعه خبر داد و گفت: پس از وقوع حادثه انفجار در کلینیک سینا که سه شنبه شب در خیابان شریعتی رخ داد، نگرانی هایی را برای ساکنین منطقه ایجاد کرد. از آنجا که همراه سرای موسسه خیریه بهنام دهش پور نیز در نزدیکی محل حادثه بود، اما آسیبی به همراه سرا وارد نشد و تمام کادر همراه سرا، در لحظه رخ دادن حادثه با تمرکز و انسجام بیشتر در کنار بیماران و همراهان ایشان حضور داشتند.
در حال حاضر همراه سرای موسسه خیریه بهنام دهش پور همچون گذشته خدمات رسانی و فعالیت خود را ادامه می دهد و حال همه پذیرش شدگان خوب گزارش شده است.

همراه سرای موسسه خیریه بهنام دهش پور در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرد و ماموریت اصلی آن، فراهم آوردن شرایط مناسب اقامتی برای بیماران مبتلا به سرطان طی دوران مداوای ایشان با پذیرایی از بیمار و یک فرد همراه است. در این واحد امکاناتی از قبیل اتاق استراحت، بسته های بهداشتی اختصاصی، ارائه وعده های خوراک(صبحانه، ناهار، شام و میان وعده) به صورت رایگان در اختیار مراجعان قرارداده می شود و جلسات آموزشی، هنری و سرگرمی نیز توسط داوطلبان موسسه و بهبودیافتگان برای حفظ روحیه و ارتقای سلامت روان بیماران طی دوره درمان در این محل برگزار می شود.

همراه سرای موسسه خیریه بهنام دهش پور در میدان قدس، ابتدای خیابان باهنر واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید