سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

رئوف پدر57 ساله

مشارکت دارو های گران قیمت

سهم ما از مهربانی

ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان و نیکوکاران گرامی در تامین بخشی از هزینه های تامین هزینه های درمانی و داروی های مورد نیاز بیماران نوزدهمین فراخوان مربوط به یکی از بیماران مراجعه کننده به واحد مددکاری موسسه خیریه بهنام دهش پور خدمتتان اعلام می گردد.

هر کدام از ما می توانیم به سهم خود مشارکتی هر چند اندک برای تامین این هزینه ها داشته باشیم تا کمی از درد و رنج این بیماران در مسیر درمان کاسته شود.

رئوف پدر57  ساله که از سال 1395 مبتلا به سرطان روده می باشد. ایشان سرپرست خانواده بوده و به همراه همسر و سه  فرزند خود ساکن استان تهران می باشند. ایشان از اتباع غیر ایرانی است و به دلیل نداشتن بیمه درمانی هزینه درمان رادیوتراپی ایشان هفت میلیون تومان می باشد.

این فراخوان به منظور تامین این  هزینه به ارزش 4 میلیون تومان  به حضور شما نیکوکاران گرامی اعلام می شود.
کمک کنم الان

بدینوسیله از شما خیرین و نیکوکاران گرامی برای همراهی در تامین هزینه درمان بیمار معرفی شده دعوت می شود. شما می توانید از طریق اپلیکیشن بهنام و یا وب سایت موسسه در این فراخوان همراه شوید. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به راهنمایی می توانید در طول ساعات اداری (۸ الی ۱۵) با شماره تماس۲۲۷۱۸۰۸۲ داخلی 105، 108  و یا با شماره سازمانی ۰۹۲۱۹۵۶۵۹۹۶ تماس حاصل نمایید.

ارزش مشارکت شما خیرین و نیکوکاران به میزان مبلغ کمک نیست، بلکه همراهی و همدلی شما در کاهش نگرانی بیماران مبتلا به سرطان دنیایی ارزش دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید