سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

روز جهانی انسان دوستی


امسال، در سراسر دنیا انسان دوستی را در مرحله ای متفاوت تر تجربه کردیم. تلاش بی پایان افرادی که اولویت زندگی شان، نجات زندگی دیگران بود. امسال، انسان دوستی فراگیرتر و مخاطراتش هم بیشتر شد. کووید-۱۹ بزرگترین چالش در فعالیت های بشر دوستانه بود و شاهد بی نظیرترین از خود گذشتگی هایی بودیم که تا کنون شنیده ایم.
کمپین امسال سازمان ملل متحد، با شعار قهرمانان واقعی زندگی، از این فداکاری ها قدردانی کرده است:
۲۹ مرداد امسال که یازدهمین سال بزرگداشت روز جهانی انسان دوستی ست، به قهرمانان واقعی زندگی که از جان خود گذشتند تا در شرایط فراگیر و بی نهایت سخت جهان به دیگران کمک کنند، ادای احترام می کنیم.
شرایط امسال باعث شده است که انجمن ها، جامعه مدنی و سازمان های مردم نهاد محلی، بیشتر از گذشته در خط مقدم پاسخگویی به مشکلات بوجود آمده از این همه گیری قرار بگیرند.
کمپین امسال سازمان ملل متحد حاوی پیامی از خانم عمرا است.
او که بنیان گذار پزشکان سافاری و از مجمع الجزایر لوما در کنیا می باشد، در هر ماه از ۱۷ روستا دیدار می کند و به صدها نفر به صورت رایگان مراقبت های پزشکی اساسی ارائه می دهد.
پیام خانم عمرا این است: در این پروژه ما فقط این کار را برای ارائه آمار انجام ندادیم، بلکه مراقبت می کنیم از افرادی که نیاز به خدمات درمانی و پزشکی دارند.
من فکر می کنم کارهای بشردوستانه نباید مبنایش «برحسب یک اتفاق» باشد و نیاز است که این ذهنیت تغییر کند و در اصل تبدیل شود به یک روال عادی در زندگی تمامی افراد.

منبع: un.org

دیدگاهتان را بنویسید