سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

روز جهانی پناهنده

هر ساله در جهان روز بیستم ماه ژوئن برابر با سی خردادماه بهانه‌ای است برای گرامیداشت شجاعت و پایداری میلیون‌ها پناهنده‌ای که به دلایل مختلف مجبور به ترک وطن خود شده اند ،این روز «روز جهانی پناهنده» نامگذاری شده و فرصتی است برای جامعه جهانی تا بشردوستی و حمایت خود از این افراد را نشان دهد .

به مناسبت روز پناهنده، موسسات خیریه و سازمان‌های بین المللی با شعار «همراه هم برای پناهندگان می‌ایستیم» در روز دوشنبه ۲۹ خرداد در باغ نگارستان ، دور هم جمع شدند و به معرفی خدمات خود به این گروه از جامعه پرداختند.

روز پناهنده

موسسه خیریه بهنام دهش‌پور نیز طی دو‌دهه فعالیت بدون هیچ‌گونه محدودیت سن، ملیت، مذهب، جنسیت، نوع و‌مرحله بیماری سرطان اقدام به ارائه خدمات حمایتی و درمانی به بیماران‌ مبتلا به سرطان نموده است و در این مسیر از کلیه نیکوکاران، حامیان و‌ سازمان‌های همکار که با موسسه همگام بوده‌اند سپاسگزاری و قدردانی می‌نماید.

روز پناهنده

یکی از اقدامات مثبت صورت پذیرفته شده در سال ۲۰۱۷ تمدید مجدد بیمه سلامت پناهندگان ساکن در ج. ا. ایران طی تفاهم‌نامه سه جانبه کمیساریا، اداره کل امور اتباع و‌مهاجرین خارجی وزارت کشور و سازمان بیمه سلامت ایران  طی همکاری با وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی بوده و پناهندگان دارای کارت آمایش معتبر می‌توانند با پرداخت ماهانه مبلغی مشخص طی دوازده ماه از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند گردند و همگی امیدوار به ادامه این طرح طی سال‌های آتی خواهیم  بود.
آروزی مان این است که روزی صلح و دوستی در دنیا برقرار گردد و پناهندگان به موطن خود بازگردند و در آرامش و امنیت زندگی کنند.
روز پناهنده
روز پناهنده

دیدگاهتان را بنویسید