سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

رویداد “فیت زی”

اولین رویداد فیت زی روز ۵شنبه ۲۱ آذرماه در سالن همايش مركز قلب شهيد رجايي برگزار شد.در این رویداد که برای اولین بار با رویکرد سلامتی بنیان گذاشته شده و ادامه خواهد داشت، ارائه دهندگان از ميان فعالان حوزه سلامتي و ورزش انتخاب شدند تا ايده ها، راهكارها و تجربيات خود را با هدف ارتقای سلامت به مخاطبان ارائه كنند.


در بخش جانبی سالن سخنرانی ها، موسسه خیریه بهنام دهش پور با برپایی کانتر اطلاع رسانی، توزیع قلک و بروشورهای آموزشی در این رویداد حضور داشت.


مهرنوش فراهانی از داوطلبان موسسه خیریه بهنام دهش پور که مبتلا به سرطان پستان و در حال درمان است، به عنوان نماینده موسسه، در این برنامه سخنرانی موثری را ارائه کرد. مهرنوش از داستان ابتلای مادرش به سرطان، از دست دادن او و ابتلای خودش به سرطان پستان سخن گفت.به گفته او: در زندگي هركسي اتفاقات ناگواري پيش مي آيد و براي اينكه بتوانيم به سلامت اين اتفاقات را پشت سر بگذاريم تصميمات ما و حمايت ديگران نقش مهمي در اين زمينه دارد.مهرنوش بعد از ابتلایش به بیماری دو انتخاب مهم انجام داد: سلامتی و کمک به آدم ها.او از سال گذشته همراه و حامی موسسه خیریه بهنام دهش پور است و با مشارکت داوطلبانه در برنامه های آگاهی رسانی و تشخیص زودهنگام سرطان پستان، تلاش دارد تا لزوم اهمیت خود مراقبتی و اقدامات پیشگیرانه را سرلوحه توجه افراد قرار دهد.


با آرزوی سلامتی برای مهرنوش عزیز و آرزوی جهانی بدون ترس از بیماری سرطان
علاقمندان می توانند برای پیگیری رویداد فیتزی پیج fitzeetalk را دنبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید