سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

افتتاح رسمی ساختمان جدید مددکاری

صبح روز پنجشنبه ۱۷ مرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور مدیر عامل، تنی چند از اعضای هیات مدیره، جمعی از داوطلبان همیشه همراه واحد خدمات حمایتی و همکاران موسسه ساختمان اختصاصی واحد مددکاری موسسه خیریه بهنام دهش پور به صورت رسمی افتتاح شد. در این مراسم مدعوین از بخش های کاری واحد مددکاری در محل جدید بازدید کردند و با امضای تابلوی افتتاح رسمی ساختمان خدمات حمایتی-تجریش برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دوباره هم‌پیمان شدند.

علت انتقال واحد مددکاری به ساختمان جدید چه بود؟

به گفته لیلی رضایی، مدیر عامل موسسه خیریه بهنام دهش پور: از روز اول تاسیس موسسه این تصور وجود نداشت که روزی تعداد مراجعه کنندگان به حدی برسد که نیاز به فضای وسیع تری داشته باشیم. یک سوم مراجعه کنندگان ما از بیمارستان امام حسین هستند، با موافقت مدیریت بیمارستان امام حسین، واحد مددکاری در بخش رادیوتراپی آنکولوژی این بیمارستان راه اندازی شد که تا سقف مشخصی کمک هزینه درمان بیماران مبتلا به سرطان را پوشش می دهد.

در مورد مراجعان بخش رادیوتراپی-انکولوژی بیمارستان شهدای تجریش، پس از سالها، به دلیل محدودیت فضای فیزیکی و کمبود فضای خدمت‌رسانی به بیماران و مراجعان مددکاری موسسه در طبقه همکف بخش رادیوتراپی انکولوژی، با هدف بهبود فضای فیزیکی و ایجاد محیط آرامش‌بخش برای مددجویان( زیرا محیط بیمارستان گاهی متشنج است و گاهی شلوغی و بهم ریختگی ناشی از فوت بیماران و یا رفتارهای ناشی از استرس و سختی شرایط درمان، باعث میشد تا بیماران در حال درمان از نظر روحی حال و هوای خوبی نداشته باشند) ساختمان جدید به صورت اجاره تامین شد و از خردادماه اقدامات لازم برای تجهیز آن با منابع داخلی موسسه و همچنین حمایت و مشارکت نیکوکاران گرامی صورت گرفت و از ۱۲مردادماه میزبان مراجعان است.

مدیر عامل موسسه بر این باور است که: به مرور زمان و بر اساس نیاز بیماران، واحدها و فضای ارائه خدمات درمانی را توسعه داده ایم.همچنین اسم مددکاری بهتر است به تسهیلگری تغییر کند. زیرا ما تسهیلگر بیماران هستیم و در روند کاری درمان به آنها کمک می کنیم تا امور درمانشان تسهیل و آسان تر شود.

در حال حاضر دفاتر موسسه در طبقه دوم بخش رادیوتراپی- انكولوژى بيمارستان شهدای تجریش و ساختمان فرمانیه همچنان به فعالیت خود برای میزبانی شما نیکوکاران، داوطلبان و حامیان بیماران مبتلا به سرطان ادامه می‌دهند.امید داریم به یاری و استمرار حمایت شما عزیزان بتوانیم گام های موثرتری در مسیر حمایت از بیماران مبتلا به سرطان برداریم.

موسسه خیریه بهنام دهش پور مراتب قدردانی خود را در پروژه تعمیرات و تجهیز ساختمان جدید خدمات حمایتی به همراهان و نیکوکاران گرامی: سرکار خانم یاسی اکبریان و آقایان: مهندس پیربازاری، ظفری، شبستری، قاسم خانی و گروه آقای زاهدی تقدیم می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید