سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

حضور نمایندگان موسسه خیریه بهنام دهش پور در سالگرد تاسیس سازمان ملل

هفتم آبانماه ٩٣به بهانه سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد مراسم بزرگداشتی از سوی دفتر این نهاد در تهران، با حضور آقایان یان الیاسون معاون دبیر کل سازمان ملل، عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه و گری لوئیس هماهنگ کننده و نماینده مقیم سازمان ملل متحد درایران برگزار شد.
در این مراسم شمار زیادی از از مسئولان دفاتر ، نمایندگی ها و سازمان های زیر مجموعه سازمان ملل در تهران، سفیران و نمایندگان کشورهای خارجی مقیم ایران ، سازمان های بین المللی و سازمان های مردم نهاد (NGO) مختلف حضور داشتند.

در ابتدای برنامه پیام آقای بان کی مون ، دبیر کل سازمان ملل متحد، خوانده شد که در این پیام علاوه بر اشاره به چالش های بزرگ و پیچیده جهانی، بر ضرورت پایبندی کشورها به منشور سازمان ملل تاکید شد. آقای گری لوئیس ضمن ارائه پیام آقای بان کی مون اظهار داشت “هم اکنون میلیون ها انسان از مشکلات فراوانی در سراسر جهان رنج می برند و سازمان ملل متحد بنا بر منشور خود که بیش از ٦٠ سال پیش وضع شده، متعهد به حفظ کرامت انسان ها است”. گری لوئیس در ادامه با اشاره به منشور سازمان ملل متحد گفت: رسیدن به بسیاری از اهداف مورد نظر ما در گرو پیروی از این منشور است.
در ادامه این مراسم همچنین ٣ تن از مدیران سازمان های مردم نهاد (NGO) ایرانی – احیای حیات سرمد ، تعاونی روستایی زنان منطقه رامه و جمعیت خیریه تولد دوباره – به بیان شرح فعالیت های خویش و کسب موفقیت هایشان در حیطه فعالیت خود پرداختند.
نمایندگان موسسه خیریه بهنام دهش پور نیز در این مراسم حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید