سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

سخنرانی آموزشی بهمن

سخنرانی آموزشی بهمن :

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش پور، داوطلبان، کارکنان، بیماران و همراهان ایشان موسسه در تاریخ 20 بهمن میزبان کلاس آموزشی با عنوان تغذیه و پیشگیری از سرطان بودند که توسط واحد آموزش و پژوهش موسسه برگزار شد.

در این کلاس آموزشی که با همکاری موسسه تحقیقات درمان و آموزش سرطان به منظور آموزش و ارتقاء سطح آگاهی مخاطبان مختلف و با حضور جمعی از پرسنل و داوطلبان موسسه و همچنین بیماران و همراهان ایشان برگزار شد، دکتر کوهدانی متخصص تغذیه عضو هیات علمی دانشگاه تهران و موسسه  تحقیقات درمان و آموزش سرطان اطلاعات مفید و موثری در رابطه با عوامل مؤثر در بروز سرطان از جمله مصرف دخانیات، استرس، ژنتیک و … ؛ و همچنین راههای پیشگیری از ابتلا به سرطان مانند مصرف مواد غذایی تازه، مصرف مایعات و … صحبت در اختیار حضار قرار داد.

سخنرانی آموزشی،سخنرانی آموزشی بهمن 2

وی در ادامه فاکتور عمده ابتلا به سرطان را چاقی و اضافه وزن معرفی کرد و گفت : چربی دور کمر بالای ۹۰cm در آقایان و ۸۰cm در خانمها می‌تواند خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد همچنین برای پیشگیری از بروز سرطان، مصرف میوه و سبزیجاتی که دارای رنگ دانه‌های طبیعی بیشتری هستند، مانند سیب قرمز، انار، گوجه فرنگی و … ؛ مصرف انواع مغزهای خام مثل گردو ، فندق ، پسته و … ؛ و مصرف انواع غذاهای دریایی از جمله ماهی، میگو و … ؛ مصرف مواد غذایی سبوس دار و … را توصیه کرد. در پایان نیز به پرسش‌های حاضرین پاسخ داده شد.

شما نیز میتوانید در صورت تمایل به حضور در سایر برنامه های آموزشی موسسه خیریه بهنام دهش پور، آمادگی خود را از طریق ارسال عدد 7 به شماره پیامک 200097111 اعلام نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید