سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

سوده، جوان 27 ساله

سوده، جوان 27 ساله،جوان 27 ساله،جوان 27 ساله

 سوده، جوان 27 ساله ای که از سال 1385 مبتلا  به سرطان هوچکین می باشد.  ایشان براساس تجویز پزشک معالج  در سال گذشته 10 نوبت داروی Adcetris استفاده نموده اند که مجموع کمک و حمایت های موسسه به ایشان تاکنون مبلغ 804.000.000 ریال بوده است و مجددا طبق نظر پزشک نیاز به مصرف دارو Adcetris برای 6 نوبت دیگر ( هر نوبت دو ویال) دارد و  هزینه هر نوبت خرید دارو معادل 340 میلیون ریال می باشد.

 بیمار به همراه خانواده خود زندگی میکند و به دلیل طولانی شدن دوره درمان در تامین هزینه های درمان دچار مشكلات مالي مي باشند . با هزینه شخصی و حمایت سایر موسسات خیریه از جمله پیام سید محمد رضوی ، سمر و جمعیت دانشجویی قطره  توانسته اند تاکنون بخشی از هزینه خرید و تزریق دارو خود را برای این نوبت تامین نمایند ولی برای ادامه این مسیر نیازمند حمایت و همیاری شما نیکوکاران گرامی هستند.

کمک کنم الان

این فراخوان به منظور تامین بخشی از هزینه داروی گران قیمت و خارج از حمایت بیمه او برای  این نوبت  به ارزش 100 میلیون ریال به حضور شما نیکوکاران گرامی اعلام می شود.

همچنین شایان ذکر است که سوده همچنان برای ادامه درمان و نوبت های باقیمانده نیاز به  حمایت و مساعدت ما و سایر موسسات و شما خیرین عزیز دارد.

 بدینوسیله از شما خیرین و نیکوکاران گرامی برای همراهی در تامین هزینه داروی گرانقیمت بیمار دعوت می شود. شما می توانید از طریق اپلیکیشن بهنام و یا وب سایت موسسه در این فراخوان همراه شوید. همچنین می توانید در طول ساعات اداری (۸ الی ۱۵) با شماره تماس۲۲۷۱۸۰۸۲ داخلی ۱۰۵ یا ۱۱۲ و یا با شماره سازمانی ۰۹۲۱۹۵۶۵۹۹۶ تماس حاصل نمایید.

 ارزش مشارکت شما خیرین و نیکوکاران به میزان مبلغ کمک نیست، بلکه همراهی و همدلی شما در کاهش نگرانی بیماران مبتلا به سرطان دنیایی ارزش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید