سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

شبی با بهنام

شبی با بهنام

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش پور، عصر هجدهم اسفند ماه 1394 باشگاه فرمانیه همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس خیریه بهنام دهش پور و به رسم هر سال میزبان جمعی از حامیان وهمراهان همیشگی موسسه خیریه بهنام دهش پور بود تا گزارش عملکردی از یک سال تلاش و فعالیت داوطلبان، حامیان و کارکنان مجموعه خود را به اطلاع عموم برساند. شبی با بهناماین گردهمایی فرصتی بود برای قدردانی از همراهی یاوران و نیکوکاران در راه کمک به بیماران مبتلا به سرطان.
مراسم امسال با محوریت «پروژه بهسازی، توسعه و تجهیز زیرساختها و افزایش ظرفیت پذیرش نقاهتگاه» که ساختمانی موقوفه و دراختیار بیمارستان شهدای تجریش است، برگزار شد. مراسم با خوش آمد گویی پدر و مادر بهنام دهش‌پور آغاز شد. در ادامه لیلی بهمن « لیلی رضایی» مدیرعامل موسسه خیریه بهنام دهش پور به معرفی خدمات و دستاوردهای موسسه در سال 1394 و اعلام اهداف و برنامه‌های سال آینده و پروژه های توسعه خدمات موسسه پرداخت.

شبی با بهنام

شبی با بهناممراسم شبی با بهنام با اجرای «احسان کرمی» ادامه پیدا کرد و سپس با اهدای تندیس بهنام به هنرمند گرامی «بهرام رادان» سفیر سلامت موسسه در سال 1394، از او تقدیر به عمل آمد. در میانه برنامه کلیپ و گزارشهای تصویری مختلف از وضعیت عملکردی و شرایط خدمت رسانی به بیماران در نقاهگاه بیمارستان شهدای تجریش که از سال 1382 دراختیار موسسه خیریه بهنام دهش پور قرار دارد نمایش داده شد. پایان بخش برنامه شبی با بهنام 1394، قرائت متن ابلاغ و آغاز فعالیت «بهاره کیان افشار» به عنوان سفیر سلامت جدید موسسه بود.

شبی با بهنام
لازم به ذکر است تمامی هزینه‌های برگزاری و پذیرایی از مهمان‌ها در این شب از سوی مدیریت باشگاه فرمانیه و در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان به موسسه خیریه بهنام دهش پور اهدا شد. امید است که در سال آینده همچون گذشته با همراهی و حمایت شما عزیزان بتوانیم در راستای تحقق رسالت سازمانی خود گام برداریم.شبی با بهنام شبی با بهنام شبی با بهنام شبی با بهنام شبی با بهنام

دیدگاهتان را بنویسید