سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

طعم شیرین نقل ارومیه

طعم شیرین نقل ارومیه در روزهای نخست سال کاممان را شیرین کرد. دختری که پس از سالها مبارزه با بیماری سرطان توانسته در این مبارزه پیروز شود و سلامتی را فرا بخواند.
آناهیتا دختر جوانی از شهر ارومیه است او از سال ۱۳۹۲ با بیماری هوچکین لنفوما دست به گریبان بود به¬طوری که دیگر حتی قادر به راه رفتن هم نبود.
روزی که آمد امید را رانده بود و دیگر درمان های متداول هم اثربخش نبود تنها راه درمان پیشرفته با داروهای خارج از تعرفه بیمه ها را پیش رو داشت و پزشکان آخرین راه را به خانواده آنا پیشنهاد داده بودند، پیشنهادی که دیگر از عهده خانواده خارج شده بود و یاری دیگران را می طلبید. همت خیرین و حامیان موسسه این مسیر را برایش باز کرد و او مجدد درمانش را آغاز کرد و پس از گذشت حدود دو سال و کامل شدن درمان پیشرفته و گران قیمت امید را در آغوش گرفت و امروز سالم تر از همیشه زندگی عادی خود را داد. این شیرین ترین داستان روزهای اول سال ما بود و این مسیر را شما حامیان گرانقدر موسسه خیریه بهنام دهش پور را رقم زدید.
یاری شما عزیزان در تامین هزبنه دارو و درمان گران قیمت امروز نوید بخش امید و شروعی دوباره برای این دختر جوان شده است. امید داریم سلامتی این روزها و همه سال میهمان خانه هایتان باشد و همچنان ما را در مسیر دستیابی به جهانی بدون ترس از بیماری سرطان یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید