سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نمایشگاه آثار صدقدار

نمایشگاه آثار صدقدار :

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور؛ افتتاحیه نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند نیکوکار، علیرضا صدقدار به نفع بیماران مبتلا به سرطان در روز جمعه مورخ 7 اسفند 94 از ساعت 16 الی 20 برگزار میگردد. علاقه مندان به آثار هنری و امور خیریه می‌توانند از تاریخ 8 تا 11 اسفند همه روزه از ساعت 12 الی 19 برای بازدید از این نمایشگاه به نگارخانه بهنام دهش پور مراجعه کنند.

هنر زیباترین سروده آفرینش، روایت عشق متعالی، روانترین راه آشنایی دلها و پیوند اندیشه ها است. با سلام به بینندگان بینا و آشنای ناشناس که همواره در بستر زیبای سرزمینهای سبز زندگی سیر می‌کند. گوینده این سلام زیبا کسی نیست جز علیرضا‌صدقدار، متولد 12 مرداد سال 1322 هجری شمسی در تهران. از همان ابتدای کودکی عشقش و علاقه اش به نقاشی آغاز می‌شود و به تحصیل در همین زمینه در مدرسه دارالفنون می‌پردازد از آنجا نیز شوق طراحی او را به اهتمام بیشتر وا‌می‌دارد و اولین نمایشگاه خود را به اتفاق دوستانش در سال 1388 در همان دبیرستان برپا می‌کند بعد از آن نیز در تمام مسیر زندگی‌اش به افزایش آگاهی در عرصه هنر با مطالعه و کمک اساتید می‌پردازد تا جایی که سبک هنری خاص خودش را پیدا می‌کند و در عرصه هنری امروز به عنوان استاد توانایی شناخته می‌شود که آموخته‌ها و تجربیات خود را به علاقه مندان این عرصه آموزش می‌دهد.

علیرضا صدقدار درمورد حراج آثارش در نگارخانه بهنام دهش‌پور می‌گوید: «از اولین روزی که توسط یکی از دوستانم به این موسسه آمدم شیفته افکار و اعتقاد راسخ همه افراد موسسه شدم همه افراد چه داوطلب و چه کارمند در فراسوی وظیفه و خدمتی که انجام می‌دهند هدفی والا در بخشیدن سلامتی به بیماران مبتلا به سرطان را دنبال می‌کنند. از همین رو من نیز بر این معتقدم که اگر بذر عشقی را در زمینی بکاری خداوند نیز محصولی صد برابر پربار به تو خواهد داد. پس تصمیم گرفتم بیایم و در این راه ارزشمند موسسه را همراهی کنم. نقاشی های من اکثرا مُلهم از طبیعت، میراث فرهنگی، محیط زندگی مردمان و گزینش‌های احساسی است که به شیوه‌های مختلف با رنگ روغن و اکریلک به وسیله قلم مو و کاردک انجام شده است و در این نمایشگاه به نفع بیماران مبتلا به سرطان به فروش می‌رسد.»

نگارخانه بهنام دهش پور با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش موسسه فعالیت خود را از سال 1393 آغاز نموده و به اطلاع عموم هنرمندان تجسمی علاقمند به همکاری و مشارکت با نگارخانه میرساند، به منظور کسب اطلاعات بیشتر درخصوص تعاملات آتی، همکاران ما در این واحد در ساعات اداری و با شماره ۲۲۲۰۸۷۹۷ داخلی۱۱۱ پاسخگوی تماس شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید