سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نمایشگاه آثار نقاشی رضا فلاح زاده

نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی رضا فلاح زاده با نمایش ۱۶ اثر،جمعه ۱۳ اردیبهشت ۹۸ در نگارخانه فلاح زاده گشایش می‌یابد.

رضا فلاح زاده در این نمایشگاه از میان سه مجموعه آثارش، ۱۶ اثر را انتخاب نموده است. در مجموعه نسلها با بیان تمثیلی و استعاره از زایش سیب و درخت، ادامه نسل را با استفاده از رنگهای مکمل، ناهمگونی نسل بعد با نسل قبل را در معرض دید قرار داده است. تغییرات و دور شدن تدریجی افکار نسل جدید با نسل گذشته با اجرای تکنیکهای امتزاج و ترکیب رنگها مستقیما روی بوم و بدون استفاده از پالت و جلوه گری همنشینی رنگها، اختلاف نسل جدید و قدیم را به نمایش در می آورد. در تابلو سرشت از انسانهایی که ریشه در خاک دارند، میوه درخت که صورت دو انسان را نشان می دهد با اختلاف رنگها، منش بد و خوب انسانها را نشان داده است. در کلیه آثار علیرغم عدم حضور انسان، معنا و بار انسانی بخوبی مشهود است.

این هنرمند، در خلال نیم قرن فعالیت مستمر هنری علاوه بر تربیت هنر جویان متعدد، برگزاری ۴۸ نمایشگاه انفرادی، شرکت در چهار دوره جشنواره های فجر، دریافت تقدیر نامه های مختلف، شرکت در اکسپوهای تالار وحدت و موسسه فرهنگی هنری صبا، همچنین تاسیس آموزشگاه آزاد هنر های تجسمی با درجه یک و نگار خانه فلاح زاده را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۸۱ در کارنامه هنری خود دارد.

بخشی از عوايد حاصل از نمايشگاه آثار نقاشی رضا فلاح زاده صرف تأمين هزينه دارو و درمان بيماران مبتلا به سرطان به موسسه خیریه بهنام دهش پور و بخشی نیز به آسیب دیدگان از سیل اختصاص خواهد یافت.

گشایش: جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷تا۲۱

بازدید از نمایشگاه: ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶تا۲۰

نگارخانه فلاح زاده: سعادت آباد، شمال میدان کاج، ابتدای خیابان دوازدهم، پلاک ۴۳، طبقه ۲، واحد ۵

گالری شنبه ها تعطیل است.

دیدگاهتان را بنویسید