سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نمایشگاه نقاشیخط «عین الدین صادق زاده»

نمایشگاه نقاشیخط «عین الدین صادق زاده» در نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور

نمایشگاه نقاشیخط استاد عین الدین صادق زاده روز جمعه 14 آبان ماه 1395 در نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور گشایش می‌یابد. تعداد آثار او در این نمایشگاه 40 اثر با تکنیک “ترکیب مواد” است.

عین الدین صادق‌زاده متولد 1344 در بابلسر و دارای کارشناسی گرافیک، کارشناسی ارشد تصویرسازی، دکترای تخصصی هنر از دانشگاه تهران و در حال حاضر استادیار دانشگاه شهید رجایی است.

آثار او تاکنون در نمایشگاه‌های بسیاری در داخل و خارج از ایران از جمله کشورهای آمریکا،‌ کانادا،‌ روسیه، انگلستان، فرانسه، مالزی، دبی، عمان، اردن، سوئیس، آلبانی، ایتالیا، قطر، اردن، چین، تاجیکستان و … به نمایش درآمده است؛ ایشان هم‌چنین برخی از آثار خود را در حراج‌های هنری مختلفی در داخل و خارج از ایران به فروش رسانده است. از جمله آثار منتشر شده از این هنرمند می توان به مجموعه های ندای عشق، در گلستانه، زلف آشفته، مشق خط،… و پوسترها و کارت های نفیس هنری او اشاره کرد. استاد صادق زاده در خصوص چرایی برگزاری نمایشگاه خود در نگارخانه خیریه بهنام دهش‌پور و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان می گوید: ” زندگی فرصتی است برای اندیشیدن و تعالی یافتن. بودن مجالی است برای مهربانی و بخشیدن و مهربانی فرصتی است برای پرواز. فرصت ها را غنیمت شمریم…”

لازم به ذکر است بخشي از عوايد حاصل از نمايشگاه این هنرمند، صرف تأمين هزينه دارو و درمان بيماران مبتلا به سرطان خواهد شد.

گشایش: جمعه 14 آبان 1395 ساعت 16 الی 20

بازدید از نمایشگاه: 15 الی 28 آبان 1395، ساعت 10 الی 19

آدرس: خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، روبروی مدرسه بوعلی، خیابان شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک 13

شماره تماس : ۲۲۲۰۸۷۹۷ داخلی ۱۱۱

دیدگاهتان را بنویسید