سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نمایشگاه کامبیز درم بخش

نمایشگاه کامبیز درم بخش

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش پور، نمایشگاه آثاری از استاد کامبیز درم بخش، طراح و کارتونیست مطرح بین المللی در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در گالری سیحون گشایش یافت.

این نمايشگاه عصر جمعه 20 فروردین ماه از ساعت 16 در گالري سيحون با نمایش ١٢ اثر از نقاشي‌هاي چاپ سنگي استاد کامبیز درم بخش که با تكنيك اكريليك روي بوم كار شده‌اند و با حضور جمع زیادی از داوطلبان، نیکوکاران، هنردوستان و هنرمندانی همچون: افشین پیرهاشمی، جعفر پناهی، همایون ارشادی، علیرضا جاویدنیا، مهرانه مهین ترابی، بابک رشوند، داوود شهیدی، رسول اولیا زاده، حسین محجوبی، محسن دائی نبی، عبدالحمید پازوکی، رامین اعتمادی بزرگ، پونه جعفری نژاد و برخی دیگر از چهره های شناخته شده فرهنگ و هنر برگزار شد.

آثار به نمایش درآمده مجموعه طرح هایی است که از کامبیز درم بخش در قالب تقويم دیواری سال 1395 موسسه خیریه بهنام دهش پور و در حمایت از بيماران مبتلا به سرطان تهیه و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. علاقمندان میتوانند تا تاریخ 25  فروردین همه روزه (به جز دوشنبه) از ساعت 11 تا 19 از این نمایشگاه به نشانی تهران، خیابان خالد اسلامبولی(وزرا)، خیابان چهارم، شماره 11 بازدید کنند.

گفتنی است كامبيز درم‌بخش متولد ۱۳۲۱ در شيراز، طراح، كاريكاتوريست و گرافيست ايراني است. او از ۱۵‌سالگي همكاري خود را با نشريات ايراني از جمله توفيق شروع كرد و تاکنون طی 55 سال همکاری مستمر با مطبوعات صاحب نام ايران و جهان خارجي، در بيش از 55 نمايشگاه انفرادي و ده ها نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از كشور حضور داشته است. درم بخش همچنین دارای نشان و لوح درجه یک هنری، معادل دکتری از انجمن توسعه هنرهای تجسمی ایران و دارنده نشان شواليه از دولت فرانسه در آبان سال ۱۳۹۳ نیز هست.

استاد کامبیز درم بخش
نمایشگاه درم بخش
درم بخش
نمایشگاه کامبیز درم بخش
نمایشگاه کامبیز
نمایشگاه
درم بخش
نمایشگاه کامبیز درم بخش
نمایشگاه کامبیز درم بخش

دیدگاهتان را بنویسید