سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

همه با هم به پیش برای پیشگیری از سرطان پستان


پیشگیری، مؤثرترین و مقرون به صرفه ترین شیوه مبارزه با سرطان است.
موسسه خیریه بهنام دهش پور در راستای مأموریت سازمانی خود در زمینه پیشگیری از سرطان پستان، پروژه آگاهی رسانی و ترویج زندگی سالم در زنان با تمرکز بر پیشگیری از سرطان پستان را آغاز کرده است. این پروژه با عنوان پویش «همه با هم به پیش برای پیشگیری از سرطان پستان» همزمان با شروع ماه اکتبر (آگاهی رسانی به زنان در خصوص سرطان پستان)، با همکاری گروه زرین (برند مای لیدی) و در قالب مسئولیت اجتماعی شرکتی(CSR) آغاز شده است و تا پایان سال ۱۳۹۷ با همراهی و همکاری همه سازمان های حامی و همراه در سطح کشور ادامه خواهد داشت.
پویش «همه با هم به پیش برای پیشگیری از سرطان پستان» در روز ۲۶ مهر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ با استقرار ایستگاه های اطلاع رسانی در شهرهای مختلف ایران فعالیت خود را آغاز می کند.
این ایستگاه ها در شهرهای تهران، کاشان، کرج، ارومیه، شهرکرد، مشهد، دزفول، زنجان، سمنان، قم، کرمان، سنقر، بروجرد، آمل، ساری ،نور، ساوه و میبد مستقر شده و از طریق آگاه سازی چهره به چهره و توزیع بروشورهای آموزشی در زمینه سبک زندگی سالم، پیشگیری از سرطان پستان و خودآزمایی سرطان پستان، به بازدیدکنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.
هدف اصلی این پروژه، آگاه سازی عمومی جامعه در موضوع شناخت و پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان با استفاده از روش های مختلف اطلاع رسانی و آموزشی است. در این مسیر اطلاع رسانی عمومی در زمینه خودمراقبتی، تشخیص زودهنگام و شناخت عوامل مختلف در پیشگیری و کاهش ابتلا به سرطان پستان با هدف پیشگیری اولیه، مورد توجه دست اندرکاران مختلف است.
با این امید که هر روز یک قدم زودتر به سمت پیشگیری از سرطان گام برداریم، از همه علاقمندان دعوت می شود تا از طریق باز نشر محتوای آموزشی و اطلاع رسانی، موسسه خیریه بهنام دهش پور و موسسات خیریه حوزه سرطان در نقاط مختلف کشور را در مسیر ساختن جهانی بدون ترس از بیماری سرطان یاری نمایید.
برای مشارکت و همراهی ما در “پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری سرطان پستان” می توانید روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در ایستگاه های موسسه خیریه بهنام دهش پور (مجتمع تجاری میلاد نور، مجتمع تجاری کوروش، مجتمع تجاری ارگ تجریش و دو شعبه جلال آل احمد و بیهقی فروشگاه های زنجیره ای شهروند) حضور بهم رسانید.

دیدگاهتان را بنویسید