سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

پیوند تاریخی والیبال با سازمان‌های مردم نهاد

پیوند تاریخی والیبال با سازمان‌های مردم نهاد

به گزارش خبرگزاری فارس، برای علاقه‌مندان دو آتشه و قدیمی به رشته والیبال، تماشای سالنی مملو از تماشاگر هیجان زده و متعصب در یک روز کاری و غیر تعطیل آن‌هم در سطح لیگ تهران تازگی دارد و البته ارزش بسیار.

موسسه خیریه بهنام دهش پور پیشگام پروژه بزرگ و ملی شده که می‌تواند تبلور ارزشمند تحقق یک رویا در عرصه «مسئولیت اجتماعی» باشد و خالق نگاهی ویژه و حرفه‌ای به ورزش مردمی و زیبای والیبال در قلب مردمی‌ترین سازمان‌ها.

موسسه خیریه بهنام دهش پور پیشگام پروژه بزرگ و ملی شده که می‌تواند تبلور ارزشمند تحقق یک رویا در عرصه «مسئولیت اجتماعی» باشد و خالق نگاهی ویژه و حرفه‌ای به ورزش مردمی و زیبای والیبال در قلب مردمی‌ترین سازمان‌های خدماتی، محیط زیستی، حوزه سلامت و بهزیستی.

رسالت بهنام همیشه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان است و به عنوان یک سازمان مردم نهاد به دنبال ایجاد فضای گفتگو با مردم در رابطه با سلامتی و حمایت است.

آغاز یک راه تازه تعریف شده همیشه توام با موانع و سختی‌هایی است که هر کدام از آنها می‌تواند توجیهی برای پایان دادن و عقب نشینی باشد اما موسسه خیریه بهنام دهش پور ابتدای این راه خطیر و پر دردسر را خوب و حرفه‌ای گام برداشته و روند صعودی تیم والیبال بهنام، امیدبخش و حرفه‌ای به نظر می‌رسد.تیم والیبال نوجوانان و جوانان بهنام دهش‌پور سفیر سلامت در عرصه ورزش کشور خواهد بود و والیبال به عنوان یک رشته ورزشی مردمی که در چند سال گذشته نیز بسیار محبوب شده، می‌تواند سلاحی مناسب و ارزشمند برای این هدف والا و اخلاقی باشد.هدف مدیران و مقامات این موسسه خیریه، فرهنگ سازی بیشتر و موثر در عرصه مبارزه و پیشگیری از سرطان است، و در این فضا به خوبی می‌شود درباره تغذیه مناسب و پرهیز از غذاها و رفتارهای پر خطر که منجر به افزایش احتمال وقوع سرطان در بدن می‌شود، فرهنگ سازی کرد.

پیوند تاریخی والیبال با سازمان‌های مردم نهاد،موسسه<a href='https://behnamcharity.org.ir' title='خیریه'> خیریه</a> بهنام دهش پور

از طرفی اگر از پزشکان قدیمی و با تجربه در عرصه درمان و پیشگیری از سرطان بپرسید بدون تردید به فاکتور حیاتی و مهم «روحیه» در درمان سرطان اشاره خواهند کرد، چه درمان‌های سخت و گران قیمتی که با روحیه ضعیف بیمار هیچ اثری نداشتند و چه شفاهایی که با روحیه خوب و ایمان قوی یک بیمار ، شگفتی پزشکان را برانگیخت. از این دست مثالها بسیار زیاد است و چه چیزی مهم‌تر از “ورزش” که باعث تقویت روحیه شود، واقعیتی که در فرهنگ، دین و نظام اخلاقی جامعه اسلامی ما به آن توصیه اکید شده و جای خالی آن (ورزش) در سازمان‌های مردم نهاد، بیمارستان‌های کوچک و بزرگ، کارخانجات و شرکت‌های متمول خالی است، به راحتی می‌شود با بودجه‌ای اندک (در مقایسه با هزینه‌های رایج در این ارگان‌ها) کلید یک پروژه موفق و موثر ورزشی را زد و البته این مسیر، مسیر روان و ساده‌ای نیست اما مظهری بارز و شفاف از عمل به اصل اصیل “مسئولیت اجتماعی” است که این روزها در سراسر جهان به خصوص در کشورهای متمدن به یک واقعیت انکار ناپذیر تبدیل شده است.

پیوند تاریخی والیبال با سازمان‌های مردم نهاد،تیم والیبال بهنام

ورزش فرصتی برای مشارکت اجتماعی ترویج و حفظ سلامت عمومی جامعه است که در کنار توسعه فرصت‌ها و فضاهای سالم اجتماعی، باعث می‌شود انگیزه آحاد جامعه برای بالا بردن امید و سطح کیفیت زندگی بیشتر شود. ترویج ورزش همگانی در جامعه امری مهم و حیاتی است. موسسه خیریه بهنام دهش پور در راستای مسئولیت اجتماعی خود که مشخصا ترویج سلامتی و پیشگیری از بیماری سرطان است در تابستانی که گذشت اقدام به راه‌اندازی و تشکیل تیم ورزشی والیبال در رده سنی نوجوانان و جوانان کرد. این اقدام با هدف ترویج روحیه داوطلبانه در بین نوجوانان و جوانان و همچنین تشویق جامعه به توجه بیشتر به سلامت خود با انجام ورزش صورت گرفت. در این خصوص از همه علاقه‌مندان به عضویت در این تیم‌ها و حامیان مادی و معنوی جهت حمایت از این اقدام، دعوت شد.

پیوند تاریخی والیبال با سازمان‌های مردم نهاد

در این میان نمی‌شود از نقش مهم فدراسیون والیبال چشم پوشی کرد، این ارگان مهم غیر دولتی می‌تواند در کنار سازمان‌های مردم نهاد در عرصه‌های گوناگون به پیشرفت ورزش والیبال به صورت روزافزون و بیش از پیش کمک کند. در اختیار نهادن سالن‌های استاندارد برای تمرین تیم‌های تازه تشکیل شده و حمایت از مربیانی که در والیبال دانش آموزی و دانشجویی فعال هستند، امید را در رگ والیبال تزریق خواهد کرد.

منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید